ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ۳۰
تکنولوژی

افشای مشخصات و نتایج بنچمارک آنر ۳۰ و ۳۰ پرو

کمپانی آنر به زودی از پرچمداران سری ۳۰ خود رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود کمپانی چینی، یک مدل ساده و یک مدل پرو را به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳

کمپانی آنر به زودی از پرچمداران سری ۳۰ خود رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود کمپانی چینی، یک مدل ساده و یک مدل پرو را به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات و مشخصات فنی آنر ۳۰ و ۳۰ پرو را بررسی کنیم.

ابتدا به اطلاعاتی که توسط سازمان تنا (TENNA) یا همان FCC چین تایید شده، می‌پردازیم. بر اساس اطلاعاتی که این سازمان منتشر کرده، می‌دانیم که آنر ۳۰ و ۳۰ پرو هر دو از ابعاد یکسانی برخوردارند و تفاوت‌ها تنها محدود به پردازنده و نوع سنسور دوربین اصلی خواهد بود. در نتیجه انتظار می‌رود آنر ۳۰ پرو از چیپست قدرتمند کرین ۹۹۰ 5G بهره ببرد، در حالی که وظایف پردازشی آنر ۳۰، بر عهد یک چیپست جدید کرین ۹۸۵ خواهد بود. اخیرا بنچمارک‌های این دو نیز منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تفاوت دیگر که بین آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ دیده می‌شود، مربوط به سنسور اصلی دوربین پرچمداران جدید این کمپانی چینی است. گوشی قدرتمندتر از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید IMX700 سونی بهره می‌برد که پیشتر آن را در هواوی P40 پرو نیز دیده بودیم. از طرفی آنر ۳۰ از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی بهره خواهد بود. هر دو گوشی دوربین‌های سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهند داشت.

آنر ۳۰

نمایشگر هر دو گوشی جدید آنر نیز ۶.۵۷ از نوع OLED بوده که برای اولین بار در یک گوشی آنر شاهد هستیم. بر اساس اطلاعات تنا، رزولوشن آن‌ها +FHD است که شاید کمی برای این ابعاد کم به نظر برسد. باتری هر دو مدل نیز ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و انتظار می‌رود پرچمداران سری ۳۰ آنر، از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی کنند. در نهایت آنر ۳۰ با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود، در حالی که آنر ۳۰ پرو، گزینه رم ۱۲ گیگابایت را نیز پیش روی کاربر قرار می‌دهد.

آنر ۳۰

اکنون نوبت به بنچمارک‌های منتشر شده از اپ گیک بنچ می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که از این اپ منتشر شده، امتیاز تک هسته‌ای آن ۳۸۷۶ و امتیاز چند هسته‌ای چیپست کرین ۹۹۰ 5G برابر با ۱۲۵۷۱ به دست آمده است. همچنین فرکانس کاری پایه آن ۱.۹۵ گیگاهرتز گزارش شده که یک رم ۸ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. از دیگر اطلاعاتی که از این اپ منتشر شده، می‌توان به نوع حافظه به کار رفته در آنر ۳۰ پرو اشاره کرد که به نظر می‌رسد از نوع UFS 3.1 باشد.

آنر ۳۰

در رابطه با آنر ۳۰ نیز یک توییت منتشر شده که استفاده این گوشی از چیپست کرین ۹۸۵ را تایید می‌کند. البته با توجه به این که فرکانس پایه هر دو چیپست یکی است، نباید تفاوت چندانی در قدرت این دو مشاهده شده باشد. در هر صورت تا ۲۷ فروردین تنها چند روز باقی مانده است و در نهایت با کمی صبر و تحمل می‌توانیم با جدیدترین پرچمداران این کمپانی آشنا شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mobin34
    mobin34 | ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

    منم خودم خیلی از محصولات هوآوی خوشم میاد،
    ارزش خرید داره بیشتر به خاطر دوربیناش ولی واقعیت اینه اگه اسنپ و تپسی که با توجه به بررسی ها روش اجرا نمیشن رو نتونیم راحت باز کنیم اذیت میکنه

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

    بدون سرویس های گوگل ارزش خرید نداره هواوی

مطالب پیشنهادی