ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنتوتو لیست جهانی قوی‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه مارس را منتشر کرد

در گذشته شاهد اعلام برترین گوشی‌های چینی ماه مارس از دید آنتوتو بودیم. به تازگی این بنچمارک تصمیم گرفته لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در سطح جهانی را منتشر کند که گلکسی S20 اولترا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

در گذشته شاهد اعلام برترین گوشی‌های چینی ماه مارس از دید آنتوتو بودیم. به تازگی این بنچمارک تصمیم گرفته لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در سطح جهانی را منتشر کند که گلکسی S20 اولترا 5G با چیپست اسنپدراگون 865 به عنوان قدرتمندترین پرچمدار معرفی شده است.

آنتوتو برای لیست خود اطلاعات ماه مارس را جمع آوری کرده و امتیاز متوسط آن‌ها را به نمایش گذاشته. این اعداد پس از 100 بار بنچمارک گیری توسط نسخه 8 این اپلیکیشن، بدست آمده است. در لیست منتشر شده برای قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار ماه مارس، شاهد حضور 6 گوشی سامسونگ هستیم که البته تمام آن‌ها نسخه‌های مختلف گلکسی S20 هستند.

در صدر لیست گلکسی S20 اولترا 5G با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که البته قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌کند. در مقام دوم گلکسی S20 پلاس با مشخصات مشابه نسخه اولترا به چشم می‌خورد. در رتبه‌های سوم و چهارم به ترتیب گلکسی S20 اولترا 5G و گلکسی S20 پلاس 5G با چیپست اگزینوس 990 قرار گرفته‌اند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت بالاتر اسنپدراگون 865 نسبت به اگزینوس 990 است.

قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار

گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس با چیپست اگزینوس 990 به ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم لیست به چشم می‌خورند. این محصولات به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و اختلاف امتیاز بسیار کمی با یکدیگر دارند. در جایگاه پنجم گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone II قرار گرفته و در رتبه‌های هشتم تا دهم به ترتیب گوشی‌های وان پلاس 7T، ریلمی ایکس 2 پرو و وان پلاس 7 پرو حضور دارند.

آنتوتو علاوه بر لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار ماه مارس، تصمیم به انتشار فهرست قدرتمندترین میان‌رده‌ها در این ماه نیز گرفته است. در صدر این لیست گوشی ردمی نوت 8 پرو با چیپست مدیاتک هلیو G90T و 6 گیگابایت رم قرار گرفته است. 6 گوشی موجود در این لیست برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 730 یا اسنپدراگون 730G استفاده می‌کنند.

قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده

در رتبه‌های دوم تا دهم به ترتیب گوشی‌های شیائومی می نوت 10 پرو، شیائومی می 9T، سامسونگ گلکسی A71، ریلمی ایکس 2، شیائومی می نوت 10، گلکسی A80، ریلمی Q، ریلمی XT و شیائومی می 9 اس ای به چشم می‌خورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad 13759
    Mohammad 13759 | ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

    چقدر چیپست اگزینوس اشغاله امتیاز اسنپ دراگون سری s20 رو با اگزینوس مقایسه کنید اسنپ دراگون ۴۰/۰۰۰ تا بیشتر امتیاز گرفته بعد سامسونگ میاد بیانیه میده که این دو چیپست تفاوتی ندارند هههههههه

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

    درضمن ios با اندروید به هیچ عنوان مقایسه نمیشه کرد، هیچ ربطی به هم ندارن،،، اپل از نظر امکانات و تجهیزات هیچ وقت به پای اندروید نمیرسه، تو ایران اخه چطور میخوای باهاش کار کنی بجز عکس و مکالمه و آهنگ گوش کنی

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

    بعدش جدیدترین مقاله انتوتو میاره بالا

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

    تو همین dijiato قسمت سرچ بنویسین انتوتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی