ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن DreamLab
نرم افزار و اپلیکیشن

با نصب اپلیکیشن DreamLab روی گوشی به کشف درمان کرونا کمک کنید

دانشمندان در سراسر جهان در حال تلاش برای دستیابی به درمان و واکسن کرونا هستند. اگر می‌خواهید در مبارزه با این ویروس کشنده نقشی داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن DreamLab را روی گوشی خود نصب کنید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

دانشمندان در سراسر جهان در حال تلاش برای دستیابی به درمان و واکسن کرونا هستند. اگر می‌خواهید در مبارزه با این ویروس کشنده نقشی داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن DreamLab را روی گوشی خود نصب کنید تا محققان از قدرت آن برای تحقیقات خود استفاده کنند.

بنیاد ودافون در حال همکاری با پزشکان و محققان امپریال کالج لندن برای سرعت بخشیدن به تحقیقات مربوط به کووید-19 است. بنیاد ودافون از اپلیکیشن DreamLab برای این کار استفاده می‌کند، اپلیکیشنی که برای کمک به تحقیقات درباره درمان انواع سرطان در سال 2015 راه‌اندازی شد. با توجه به این موضوع که این اپلیکیشن چندین سال فرصت داشته ویژگی‌ها و زیرساخت‌های خود را بهبود دهد، استفاده موقتی از آن برای مبارزه با کووید-19، اقدام مناسبی به نظر می‌رسد.

اپلیکیشن DreamLab از قدرت محاسباتی گوشی‌های هوشمند برای تحلیل اطلاعات پیچیده استفاده می‌کند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاربر خوابیده و تاثیر این اپلیکیشن روی عملکرد گوشی خود را حس نمی‌کند. این توانایی محاسباتی اضافه که برنامه ایجاد می‌کند، امکان دسترسی دانشمندان به قدرت پردازشی موردنیاز برای شناسایی داروهای موجود و مولکول‌های مبتنی بر مواد غذایی که می‌توانند به بیماران کمک کنند را فراهم می‌سازد.

اپلیکیشن DreamLab

با افزایش کاربران این برنامه، قدرت بیشتری در اختیار دانشمندان قرار می‌گیرد و سرعت کشف درمان کرونا بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید در این زمینه نقشی داشته باشید، تنها کافیست قبل از خواب گوشی اندرویدی یا آیفون خود را به شارژ وصل کنید و این برنامه را روی آن اجرا کنید. برای نصب این برنامه نیازی نیست کاربر ودافون باشید و می‌توانید آن را در هر کجایی که هستید دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

اپلیکیشن DreamLab به صورت خودکار در پس زمینه اجرا می‌شود و زمانی که شروع به استفاده از گوشی خود کنید، متوقف خواهد شد. در صورتی که به اینترنت وای فای وصل باشید، پردازش داده‌های پس زمینه از آن استفاده خواهد کرد. آنطور که توسعه دهنده می گوید در صورتی که اپ هر شب ۶ ساعت در گوشی اجرا شود، حجم داده مصرفی ماهیانه آن از ۵۰۰ مگابایت فراتر نخواهد رفت.

جهت دریافت برنامه DreamLab برای گوشی اندرویدی خود به این لینک و برای آیفون به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Arsalan0921h@gmail.com
    Arsalan0921h@gmail.com | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

    واقعا کمی سواد خوبه تا وقتی وارد برنامه میشید ببینید که هر پروژه ای که قراره انتخاب کنید تا از تلفنتون‌ استفاده کنه در باره یه چیز مختلفه و هیچ ربطی به ویروس کرونا نداره... این ینی سواری گرفتن از همه جهان واسه خودکفا شدن و خدمات به خود دادن.حالا بازم هرطور مایلید

    • آریا
      آریا | ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

      آخرین مورد مال کروناست. همزمان هم نمیتونید مشارکت کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی