ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

محیط های کار
ویجیاتو - بازی

این وبسایت صدای محیط های کار را شبیه سازی می کند

کار در منزل که این روزها به خاطر قرنطینه خانگی بسیار باب شده علاوه بر مزایای متعددش معایبی نیز دارد؛ برای مثال محیط خانه مگر در مواردی که فرزند داشته باشید بسیار ساکت و آرام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

کار در منزل که این روزها به خاطر قرنطینه خانگی بسیار باب شده علاوه بر مزایای متعددش معایبی نیز دارد؛ برای مثال محیط خانه مگر در مواردی که فرزند داشته باشید بسیار ساکت و آرام است و خبری از مکالمه های همیشگی با همکاران، صدای تایپ با کیبورد های مکانیکی و پرینتر و اسکنر در آنها شنیده نمی شود و نوعی حس تنهایی را در انسان ایجاد می کند.

اگر پاندمی کووید ۱۹ باعث شده که دلتان برای شرکت و محل کارتان تنگ شود وبسایتی به نام imisstheoffice.eu که توسط آژانسی به نام Kids Creative راه اندازی شده میتواند کمی خاطرات روزهای حضور در محل کار را برای شما زنده کند.

بعد از باز کردن وبسایت و لود شدن کامل آن کافی است دکمه Play را در گوشه پایینی سمت چپ صفحه بزنید تا صداهای مختلفی که معمولا در دفاتر کار شنیده می شوند برایتان پخش شوند: گفتگوهای نامفهوم، صدای کولر یا پنکه، زنگ خوردن تلفن و بسیاری چیزهای دیگر و جالب اینکه حتی یک نفر در پس زمینه مرتبا با لب هایش صدا در می آورد.

البته وبسایتی که به شما معرفی کردیم صرفا صداهای در هم و برهم ایجاد نمی کند و یک قالب دفتر کار در آن به تصویر کشیده شده که با کلیک روی هر آیتم میتوانید صدای مربوط به آن را بشنوید. مثلا کافیست روی آبسردکن کلیک کنید تا صدای پر شدن لیوان آب برایتان پخش شود. با کلیک روی پرینتر نیز صداهای آشنایی را خواهید شنید. صندلی های موجود در این دفتر کار هم با صدای جیر جیرشان تداعی کننده روزهای خوش قبل از کرونا هستند.

وبسایت imisstheoffice.eu صرفا جنبه سرگرمی دارد و تلاش سازندگان آن این بوده که به نحوی خاطرات حضور در محل کار را برای بازدیدکنندگان آن زنده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmirHosein J
    AmirHosein J | ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

    من نتوانستم باز کنم ظاهرا فیلتر هستش

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

    صداش ب درد ما نمیخوره، تو ادارات ما صدای هررروکررر کارمندا و قال و مقال ارباب رجوع شاکی میاد.

مطالب پیشنهادی