ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر رسمی سری وان پلاس 8 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

وان پلاس چهار روز قبل از رونمایی رسمی از سری وان پلاس 8، طراحی گوشی های این سری را منتشر کرد. این کمپانی چند روز قبل مشخصات اصلی این خانواده را منتشر کرده بود ولی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

وان پلاس چهار روز قبل از رونمایی رسمی از سری وان پلاس 8، طراحی گوشی های این سری را منتشر کرد. این کمپانی چند روز قبل مشخصات اصلی این خانواده را منتشر کرده بود ولی حالا در ویدیوی جدید می توان این سری را در رنگ جدید دید.

«پیت لاو» (Pete Lau)، مدیرعامل وان پلاس با انتشار پستی در فروم رسمی این شرکت طراحی سری وان پلاس 8 را نشان داد. او در پست هایی جداگانه فلسفه طراحی پرچمداران جدید این شرکت را توضیح داد و تصاویری از طرح های اولیه آنها را به معرض نمایش گذاشت.

«لاو»، طراحی خوب را به اندازه سخت افزار قدرتمند و نرم افزار سریع و روان، با اهمیت می داند. او اضافه می کند که در پنل پشتی سری وان پلاس 8 از نسل پنجم شیشه مات استفاده شده تا هم سطح صاف و صیقلی معروف گوشی های وان پلاس حفظ شود و هم جلوه زیبایی به آنها بدهد.

مدیرعامل این شرکت می گوید سری وان پلاس 8 به دلیل بهره مندی از شیشه خمیده، بدنه باریک تر و سبک تری دارند که ارگونومی آنها را بالا برده و باعث شده تا کاربر با در دست گرفتن آنها احساس راحتی کند.

«لاو» رنگ جدید سری وان پلاس 8 را هم نشان داد و مدعی شد پس از آزمون و خطا با بیش از 100 رنگ و بافت مختلف، سرانجام رنگ «سبز یخچالی» (Glacial Green) را انتخاب کرده است تا با آن حس «تازگی، سازگاری با محیط زیست، طبیعت و احساسات دوران جوانی» را تداعی کند.

مدیرعامل وان پلاس همچنین در پست جداگانه ای در توییتر نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین فوق عریض وان پلاس 8 پرو را منتشر کرد و در قسمت کپشن نوشت: «فوق عریضی که می تواند فوق العاده نزدیک شود.»

سری وان پلاس 8 در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) به طور رسمی معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی