ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار S Voice
تکنولوژی

دستیار صوتی S Voice سامسونگ برای همیشه غیر فعال می‌شود

نزدیک به یک دهه قبل یکپارچه سازی سیری در آیفون 4s سامسونگ را به تکاپو انداخت تا سرویس مشابهی را در کهکشانی های خود ارائه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ از دستیار S Voice در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

نزدیک به یک دهه قبل یکپارچه سازی سیری در آیفون 4s سامسونگ را به تکاپو انداخت تا سرویس مشابهی را در کهکشانی های خود ارائه کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ از دستیار S Voice در گلکسی S III رونمایی کرد. این موبایل با نمایشگری بزرگ، چیپست 4 هسته ای و رابط کاربری TouchWiz نگاه های زیادی را به خود خیره کرد.

کاربران می‌توانستند با گفتن Hi Galaxy دستیار صوتی را فعال کرده و به کمک فرامین صوتی کارهای خود را انجام دهند. گلکسی S III علاوه بر چیپست اصلی تراشه اختصاصی دیگری برای پردازش فرامین صوتی داشت. با تمام این تفاسیر S Voice به دلیل محدودیت های کاربردی هیچگاه آنچنان که باید و شاید به موفقیت دست نیافت و کره ای ها ناچار به خرید فناوری Viv برای استفاده از آن در بیکسبی شدند.

بیکسبی از نظر سرعت در اجرای دستورات، درک عمیق فرمان ها، پذیرش دستورات خاص، بهینه سازی خودکار با گذشت زمان و شخصی سازی به مراتب از S Voice قوی تر بود. داستان پر فراز و نشیب S Voice به پایان خود نزدیک شده و سامسونگ تصمیم گرفته از یازدهم تیر ماه (اول جولای) این سرویس را از دسترس خارج کند.

دستیار S Voice

محصولاتی که از تاریخ مذکور از این دستیار محروم خواهند شد شامل گلکسی A3, A5, A7, A8, A9، نوت ۲ تا ۵، گلکسی S3, 4, S5, S6 و S6 اج می شود. این مساله شامل تبلت های گلکسی نوت پرو ۱۲.۲، تب ۴، تب ۴ نسخه ۸.۰ و ۱۰.۱، تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ می شود.

از آنجا که بیکسبی به عنوان سرویس مستقلی ارائه نشده کاربران برخی از این مدل ها امکان دریافت گوگل اسیستنت را دارند که به مراتب از S Voice بهینه تر است. گوشی های جدید سامسونگ به بیکسبی مجهز شده اند بنابرین در صورتی که به تازگی موبایلی از خانواده گلکسی خریده اید نیازی به نگرانی نیست.

ساعت های گلکسی واچ و اکتیو نیز با دریافت به‌روزرسانی می توانند از دستیار بیکسبی استفاده کنند. مدل های  Gear S3 و Gear Sport نیز پس از غیرفعال شدن S Voice این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

    گوشی galaxy s7 هم دارای s voice هستش.

  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

    اصلا کارش چی بود کلا ؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی