ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گفتگوی زنده با مدیرعامل تپسی در اینستاگرام دیجیاتو، امشب ساعت ۲۱:۳۰

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی امشب مهمان دیجیاتو در پخش زنده‌ی اینستاگرام خواهد بود. او در این مصاحبه، با «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو گفتگو می‌کند و به سوالات مختلفی نیز پاسخ می‌دهد. در کنار سوالاتی که ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۱

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی امشب مهمان دیجیاتو در پخش زنده‌ی اینستاگرام خواهد بود. او در این مصاحبه، با «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو گفتگو می‌کند و به سوالات مختلفی نیز پاسخ می‌دهد. در کنار سوالاتی که ما قصد داریم از مدیرعامل تپسی بپرسیم، شما نیز می‌توانید در بخش سوالات در پخش زنده اینستاگرام، سوالات خود را بیان کنید تا در این مصاحبه‌ی زنده، مطرح شوند.

بیشتر از ۵۰ روز از شیوع کرونا در ایران سپری می‌شود و در بخش گسترده‌ای از این بازه‌ی زمانی، شهرهای مختلف تعطیل یا نیمه‌تعطیل بوده‌اند. همین مسئله باعث شده است تا بعضی کسب‌وکارها، از جمله تاکسی‌های اینترنتی نیز با کاهش درآمد مواجه شوند. اما مسئله عمیق‌تر از کاهش درآمد یک شرکت است؛ حالا چند صد هزار نفر در تپسی به عنوان راننده فعالند و معیشت آن‌ها در گروی ادامه فعالیت روزانه‌ی آن‌ها است.

ساعت ۲۱:۳۰ سری به اینستاگرام دیجیاتو بزنید تا ببینیم برنامه‌های مدیرعامل تپسی برای مقابله با کرونا، حمایت از رانندگان و حفظ از سلامت مسافران چه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رها
    رها | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    چطوری توی اینستاگرام پخش زنده میزارید موندم چون من یک ویدیو رو نتونستم به هیچ وجه آپلود کنم

    • سونیا پارسی
      سونیا پارسی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

      احتمالا توی منطقه ی شما مشکل سرعت نت هست وگرنه واسه ما که مشکلی نداره

  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    سلام این چه رسم بدیه افتاده همه جا. چرا فقط اینستاگرام لایو میذارید؟؟ خیلیا اکانت اینستاگرام ندارن مثل من. اگه آپارات بذارید حتی با نت ضعیف و بدون ساختن اکانت هم میشه دید

مطالب پیشنهادی