ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی فولد 2
تکنولوژی

طراحی سامسونگ گلکسی فولد 2 نهایی شد؛ آغاز تولید انبوه قطعات از ماه آینده

سامسونگ گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال 2020 است. بر اساس جدیدترین گزارش، طراحی این گوشی انعطاف پذیر نهایی شده و از ماه آینده میلادی تولید انبوه قطعات آن آغاز می‌شود. به نظر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

سامسونگ گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال 2020 است. بر اساس جدیدترین گزارش، طراحی این گوشی انعطاف پذیر نهایی شده و از ماه آینده میلادی تولید انبوه قطعات آن آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این شرکت کره‌ای نمونه اولیه این دستگاه را تولید کرده و همچنین طراحی آن را نهایی کرده است. گزارش ETNews به این موضوع اشاره می‌کند که تولید انبوه سامسونگ گلکسی فولد 2 تنها چند هفته پس از تولید قطعات آن، شروع می‌شود. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود اولین تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند در اواخر خرداد به اینترنت راه پیدا کند.

بر اساس شنیده‌ها، گلکسی فولد 2 همزمان با گوشی گلکسی نوت 20 معرفی می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ برای معرفی این گوشی‌های هوشمند مراسم فیزیکی برگزار می‌کند یا به علت شیوع ویروس کرونا، در یک مراسم آنلاین از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. با وجود این موارد، سومین گوشی انعطاف پذیر این برند کره‌ای راه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ و گلکسی فولد را ادامه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی فولد 2

چند روز پیش گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که از استراتژی سامسونگ برای این گوشی هوشمد خبر می‌داد. این دستگاه با قیمت پایه کمتری نسبت به گلکسی فولد وارد بازار می‌شود، بنابراین برای خرید آن نیاز به پرداخت مبلغی کمتر از 2000 دلار خواهید داشت. با توجه به استقبال مناسب از گلکسی زد فلیپ با قیمت 1400 دلار، کاهش قیمت نسل دوم گلکسی فولد منطقی به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود گلکسی فولد 2 نسبت به مدل کنونی وزن کمتری دارد و در این زمینه شبیه به گلکسی به زد فلیپ است. گلکسی فولد وزنی برابر با 263 گرم دارد و وزن گلکسی زد فلیپ به 183 گرم می‌رسد. در حالی که گوشی‌های سری گلکسی S20 در مدل‌هایی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G و 5G وارد بازار شده‌اند، شاید گلکسی فولد 2 تنها در مدل 5G در اختیار خریداران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی