ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد 2
تکنولوژی

گلکسی فولد 2 چگونه می‌تواند به موبایلی موفق تبدیل شود؟

سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور از نسل جدید گلکسی فولد رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی فولد 2 با ویژگی‌های جذاب و پیشرفت‌های زیادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. اما این موبایل چگونه می‌تواند به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور از نسل جدید گلکسی فولد رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی فولد 2 با ویژگی‌های جذاب و پیشرفت‌های زیادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. اما این موبایل چگونه می‌تواند به یک نمونه‌ی موفق‌تر از نسل اول خود تبدیل شود؟

گلکسی فولد اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بود که در زمان عرضه اولیه، مشکلات زیادی داشت. این شرکت کره‌ای در ادامه سال نسل دوم این گوشی گران قیمت را معرفی و وارد بازار می‌کند، البته شنیده‌ها از عرضه این دستگاه در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی کمتر از 1980 دلار گلکسی فولد حکایت می‌کنند.

با معرفی نسل جدید هر محصولی، انتظار داریم قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شود تا دستگاهی کامل‌تر در اختیار خریداران قرار بگیرد. ویژگی‌های زیر می‌توانند گلکسی فولد 2 را تبدیل به یک گوشی جذاب‌تر کنند.

نمایشگر بیرونی باکیفیت‌تر

گلکسی فولد 2

گلکسی فولد به صفحه نمایش بیرونی 4.6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 مجهز شده. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1680 در 720 پیکسل است که اگرچه شفافیت و روشنایی مناسبی دارد، اما افزایش تعداد پیکسل‌ها می‌تواند کیفیت آن را افزایش دهد. علاوه بر رزولوشن بالاتر، افزایش ابعاد این نمایشگر نیز باعث افزایش کارایی آن خواهد شد و نیاز به باز کردن آن، کاهش پیدا می‌کند.

ضخامت کمتر

گلکسی فولد 2

گلکسی فولد یک گوشی سنگین و بزرگ است. ابعاد این دستگاه در زمان بسته بودن برابر با 15.7 × 62.8 × 160.9 میلی‌متر بوده و زمانی که باز شود، ابعاد آن به 6.9 × 117.9 × 160.9 می‌رسد. این گوشی وزنی برابر با 276 گرم دارد. در حالی که این دستگاه وزن بالایی دارد، مشکل اصلی آن ضخامت است. ضخامت 16 میلی‌متری حمل آن را با مشکل مواجه می‌کند. امیدواریم ضخامت گلکسی فولد 2 کاهشی 1 یا 2 میلی‌متری داشته باشد.

حذف برش نمایشگر

گلکسی فولد 2

شرکت‌ها برای کاهش حاشیه اطراف نمایشگر، از برش استفاده می‌کنند. این ناچ دوربین سلفی و سنسورهای موردنیاز را میزبانی می‌کند، اما بسیاری از کاربران علاقه‌ای به آن ندارند. سامسونگ می‌تواند این بخش را از نمایشگر گلکسی فولد 2 حذف و بجای آن، از حفره درون صفحه نمایش مانند گوشی‌های سری گلکسی S20 استفاده کند.

افزایش مقاومت

گلکسی فولد 2

در زمان عرضه اولیه گلکسی فولد، این گوشی هوشمند با مشکلات زیادی در زمینه کیفیت و مقاومت روبه‌رو بود. علاوه بر پوشش پلاستیکی نمایشگر، لولای مورد استفاده در آن نیز مقاومت کمی داشت و کاربران را با دردسر مواجه می‌کرد. سامسونگ می‌تواند این مشکلات را رفع کند و همچنین پشتیبانی از استاندارد IP68 را برای گلکسی فولد 2 درنظر بگیرد.

قیمت پایین‌تر

گلکسی فولد 2

گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار به فروش می‌رسد و گوشی‌های بسیار کمی مانند هواوی میت ایکس قیمت بالاتری نسبت به آن دارند. جدیدترین پرچمداران سامسونگ ویژگی‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما قیمت پایین‌تری دارند. گلکسی S20 اولترا و گلکسی زد فلیپ با قیمتی نزدیک به 1400 دلار به فروش می‌رسند.

شنیده‌ها از عرضه گلکسی فولد 2 با قیمت پایین‌تر نسبت به نسل کنونی آن خبر می‌دهند. عرضه این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به 1600 دلار می‌تواند آن را تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای خرید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad
    Milad | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    بنظرم اگر S pen هم داشته باشه دیگه لزومی نداره سری نوت تولید بشه.

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    s pen

مطالب پیشنهادی