ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ لنوو از شارژ بسیار سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند

چند ماه پیش بود که لنوو از یک گوشی گیمینگ جدید خبر داد که نام برند گیمینگ Legion را یدک می‌کشد. این کمپانی تنها مشخص کرد که گوشی جدیدش از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

چند ماه پیش بود که لنوو از یک گوشی گیمینگ جدید خبر داد که نام برند گیمینگ Legion را یدک می‌کشد. این کمپانی تنها مشخص کرد که گوشی جدیدش از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از تکنولوژی 5G بهره می‌برد. اکنون این کمپانی چینی اطلاعات جدیدی از سرعت شارژ گوشی خود منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های لنوو، گوشی گیمینگ این کمپانی از سرعت شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کمپانی لنوو تصمیم گرفته گوشی خود را با سرعت شارژ ۹۰ واتی به بازار عرضه کند که آن را به تنهایی در صدر لیست تکنولوژی شارژ سریع قرار می‌دهد. دومین گوشی در این لیست که از تکنولوژی شارژ فوق‌العاده سریع بهره می‌برد، اوپو فایند X2 پرو بوده که با سرعت شارژ ۶۵ واتی به دست کاربران رسیده است. لنوو برای این قابلیت یک تصویر هیجان‌انگیز نیز طراحی کرده است که شباهت زیادی به ابرقهرمان فِلَش دارد.

لنوو

با این حال بسیاری تصور می‌کنند که لنوو با اعداد بازی کرده و سرعت شارژ تمامی مدل‌های شارژ بی سیم، بی سیم معکوس و به کمک شارژر سریع را با هم جمع کرده و به عدد ۹۰ وات رسیده است. این کمپانی اعلام می‌کند که هیچ بازی با اعدادی در کار نیست و اگر می‌خواست اعداد را با هم جمع کند، به عدد بسیار بالاتر از ۹۰ وات می‌رسید.

با استناد به گفته‌های لنوو می‌توان به نتیجه رسید که گوشی گیمینگ این کمپانی هم از نوعی شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و هم واقعا سرعت شارژ ۹۰ واتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با این حال استفاده از چنین سرعت شارژی، می‌تواند منجر به داغ شدن گوشی و کاهش سریع‌تر عمر باتری شود. باید دید کمپانی چینی چگونه با این مشکلات روبرو می‌شود. در هر صورت خبرهایی مبنی بر توسعه شارژرهای ۱۲۰ واتی منتشر شده و این طور که به نظر می‌رسد، باید خود را برای دیدن سرعت‌های شارژ بسیار بسیار بسیار سریع آماده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    بلک شارک جدید که اومده از دوتا باطری استفاده کرده و شارژ ۶۰ واتی رو تقسیم کرده

    شاید لنوو اومده باشه سه تا باطری گذاشته ?

  • Hossein MI
    Hossein MI | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    تکنولوژی باتری‌ها با تمام پیشرفت‌هایی که داشتن هنوز بزرگترین ضعف دنیای تکنولوژی هستند.چه موبایل و لپ‌تاپ باشه و چه خودرو و لوازم پزشکی. گوشی‌های فعلی هم اکثرا قابلیت تعویض سریع و ساده باتری رو ندارند که مشکل رو مضاعف کرده.در صورتی که طراحی باتری به صورت ماژولار نباید فرایند سختی باشه

    • Meysam.n
      Meysam.n | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

      چون باعث درآمد براشون میشه ولی باتری ماژولار به دلیل هزینه کمتر و کارایی بهتر مدت بیشتری مورد استفاده قرار میگیره

مطالب پیشنهادی