ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی آیفون SE 2 فاش شد؛ اپل با رونمایی زودهنگام به جنگ وان پلاس می رود؟

به نظر می‌رسد که اپل با معرفی زودهنگام از آیفون SE 2 که اتفاقا هم‌زمان با رونمایی وان‌پلاس از سری وان‌پلاس ۸ خواهد بود، قصد دارد با سازنده چینی بر سر ارائه یک موبایل ارزان رقابت کند. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

به نظر می‌رسد که اپل با معرفی زودهنگام از آیفون SE 2 که اتفاقا هم‌زمان با رونمایی وان‌پلاس از سری وان‌پلاس ۸ خواهد بود، قصد دارد با سازنده چینی بر سر ارائه یک موبایل ارزان رقابت کند.

«جان پراسر» (Jon Prosser)، یکی از افرادی که معمولاً اطلاعات دقیقی از محصولات اپل را افشا می‌کند، می‌گوید آیفون SE 2 فردا یا پس فردا معرفی می شود. به گفته او کمپانی کوپرتینویی ممکن است از آیفون SE 2 همزمان با رونمایی از سری وان پلاس 8 یعنی فردا (14 آوریل)، رونمایی کند تا با این کار توجهات را از کمپانی چینی به سمت خود جلب کند.

آیفون SE 2

پراسر اضافه می کند که اگر آیفون SE 2 فردا رونمایی نشود، احتمالاً روز بعد (15 آوریل) رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که این افشاگر به تازگی پا به دنیای افشاگری گذاشته و در همین ابتدای کار برخی از پیش بینی های او نادرست از آب درآمده اند، بنابراین باید با کمی شک و تردید به تاریخ های پیش بینی شده او نگریست.

«مینگ چی-کو» از افشاگران باسابقه مسائل مربوط به اپل قبلاً پیش بینی کرده بود که آیفون SE 2 با شروع قیمت 399 دلار (مدل 64 گیگابایتی) روانه بازار می شود و در رنگ قرمز هم قابل خریداری خواهد بود. این افشاگر در این گزارش مدعی شد که آیفون SE 2 در ظرفیت های 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود. البته اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده که از احتمال عرضه مدل 256 گیگابایتی خبر می دهد.

بر اساس شایعات، آیفون SE 2 از نمایشگر 4.7 اینچی LCD (همانند آیفون 8) برخوردار است، ولی قلب تپنده آن به جای چیپست قدیمی A11 که در آیفون 8 به کار رفته، چیپست جدیدتر و قدرتمند A13 خواهد بود. متأسفانه خبری از فیس آیدی در این گوشی نیست و گفته می شود از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آیفون 8 دارد و ممکن است شاهد بازگشت دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی در آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی