ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

انتقال فایل میان گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ ساده‌تر از همیشه شد

سامسونگ و مایکروسافت از زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند. هدف این دو کمپانی عمیق‌تر کردن تعامل کاربران دو پلتفرم با یکدیگر بود. پس از اضافه شدن چند ویژگی کاربردی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ و مایکروسافت از زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند. هدف این دو کمپانی عمیق‌تر کردن تعامل کاربران دو پلتفرم با یکدیگر بود. پس از اضافه شدن چند ویژگی کاربردی و البته دسترسی محدود برخی از قابلیت‌های میان - پلتفرمی این دو شرکت، اکنون پشتیبانی از «درگ اند دراپ» بین این دو نیز فعال شده و تمامی گوشی‌های کمپانی کره‌ای می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ با اپلیکیشن «لینک تو ویندوز» آشنایی دارند. این برنامه عملا همان اپ «Your Phone» موجود در ویندوز ۱۰ است که وظیفه برقراری ارتباط یکپارچه میان دو پلتفرم اندروید و ویندوز را بر عهده دارد. با معرفی خانواده گلکسی S20، سامسونگ قابلیت کپی و پیست را میان این دو پلتفرم فعال کرد، اما اکنون نوبت به ویژگی «درگ اند دراپ» (Drag And Drop) رسیده است.

سامسونگ

این ویژگی به تمامی کاربران گوشی‌های گلکسی که برنامه «لینک تو ویندوز» نسخه ۱.۵ و جدیدتر به همراه آخرین نسخه اینسایدر ویندوز ۱۰ را داشته باشند، اجازه می‌دهد فایل‌های خود را به صورت درگ اند دراپ بین گوشی و لپ تاپ منتقل کنند. در این بین چندین نکته وجود دارد که باید کاربران در نظر بگیرند. برای جابجایی فایل‌ها به کمک این روش، نیازی نیست که ارتباط میان دو دستگاه حتما با سیم صورت بگیرد. البته فراموش نکنید در صورتی که علاقه دارید از وای فای کمک بگیرید، مطمئن شوید که هر دو دستگاه در یک شبکه قرار دارند.

محدودیت دیگر که باید در نظر بگیرید، تعداد فایل‌ها و همچنین حداکثر حجم هر فایل است. سامسونگ اعلام کرده که هر بار نهایتا ۱۰۰ فایل همزمان و با حداکثر حجم ۵۱۲ مگابایت به ازای هر فایل، می‌توان درگ اند دراپ کرد. در نتیجه اگر به دنبال انتقال ویدیو‌های حجیم هستید، شاید روش‌های دیگر کاربردی‌تر باشند. همچنین در نظر داشته باشید که اگر در حین انتقال فایل‌ها، اپلیکیشن Your Phone را کوچک (Minimize) نکنید، زیرا فرایند انتقال لغو خواهد شد.

در آخر دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که فرایند انتقال دوطرفه بوده و می‌توانید از ویندوز نیز فایل‌های خود را به گوشی منتقل کنید. تمامی فایل‌هایی که از کامپیوتر خود به گوشی منتقل می‌کنید، در فولدر دانلود قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    امروز لندروید ۱۰ به همراه one Ui 2 برای گلکسی A50 رسید. این قابلیت هم وجود داره برای این گوشی.

مطالب پیشنهادی