ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داغ شدن و باگ در فوکوس؛ شکایت تعدادی از کاربران نسخه اگزینوس گلکسی S20 اولترا

سامسونگ ماه گذشته آپدیتی را به منظور رفع مشکل فوکوس خودکار در نسخه های اگزینوس گلکسی اس 20 منتشر کرد. ولی ظاهراً این به روز رسانی نتوانسته مشکل را رفع کند و دوربین برخی مدل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰

سامسونگ ماه گذشته آپدیتی را به منظور رفع مشکل فوکوس خودکار در نسخه های اگزینوس گلکسی اس 20 منتشر کرد. ولی ظاهراً این به روز رسانی نتوانسته مشکل را رفع کند و دوربین برخی مدل ها همچنان از مشکل فوکوس خودکار رنج می برد. عده ای از کاربران هم گزارش کرده اند که پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر این مشکل، با مشکل داغ شدن بیش از حد هم روبروست.

یکی از دارندگان نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا با انتشار ویدیویی در توییتر باگ دوربین این گوشی در فوکوس کردن روی سوژه را نمایش داد. به گفته او پرچمدار گران قیمت سامسونگ علاوه بر این مشکل، از «باتری ضعیف» و داغ شدن بیش از حد هم رنج می برد.

چندین کاربر دیگر نیز در انجمن رسمی سامسونگ از مشکل گرم شدن بیش از حد نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا شکایت کرده اند. عده ای از کاربران مدعی شده اند که این گوشی همیشه داغ می کند، اما عده دیگری گفته اند که داغ شدن بیش از حد فقط حین بازی کردن و استفاده از دوربین اتفاق افتاده است.

جای بسی تعجب است که سامسونگ هنوز نتوانسته مشکلات فوق را حل کند؛ خصوصاً با توجه به اینکه گلکسی اس 20 اولترا برچسب قیمت 1400 دلاری را یدک می کشد. انتظار می رود این سازنده کره ای در هفته های آینده به روزرسانی نرم افزاری را برای رفع این مشکلات منتشر کند.

سامسونگ به دلیل عملکرد نه چندان خوب چیپست اگزینوس در مقایسه با چیپست اسنپدراگون زیر فشار انتقادات گسترده است. عده ای از کاربران به شکل رسمی از سامسونگ در سایت Change.org شکایت کرده اند و از این سازنده کره ای درخواست کرده اند تا فروش «مدل های ضعیف تر اگزینوس» را متوقف کند.

به تازگی مقایسه ای بین نسخه های اگزینوس و اسنپدراگون گلکسی اس 20 پلاس انجام شد که از برتری پردازنده گرافیکی اسنپدراگون در تمام جنبه ها خبر می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

    واقعا زوره ۱۴۰۰ دلار با این همه مشکل

    • hamdjlaly61
      hamdjlaly61 | ۴ مرداد ۱۴۰۰

      سلام چر ا دلارافت داره تا هفته اینده واز بیت به مقدا افزتیش جزیی.

مطالب پیشنهادی