ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

IGTV
تکنولوژی

اینستاگرام در بازطراحی اپ IGTV تولیدکنندگان محتوا را در کانون توجه قرار می‌دهد

اخیرا اینستاگرام تمرکز بیشتری روی توسعه IGTV گذاشته است. این کمپانی تصمیم دارد با سوق دادن کاربران و تولید‌کنندگان محتوا به سمت پلتفرم ویدیویی خود، از طریق ویدیو‌های طولانی‌تر نیز کسب درآمد کند. از همین رو ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

اخیرا اینستاگرام تمرکز بیشتری روی توسعه IGTV گذاشته است. این کمپانی تصمیم دارد با سوق دادن کاربران و تولید‌کنندگان محتوا به سمت پلتفرم ویدیویی خود، از طریق ویدیو‌های طولانی‌تر نیز کسب درآمد کند. از همین رو این شبکه اجتماعی محبوب با بازطراحی اپ IGTV تولید‌کنندگان محتوا را در کانون توجه قرار داده تا پیدا کردن ویدیوهای سرگرم کننده برای کاربران، بیش از پیش ساده شود.

طراحی فعلی برنامه به گونه‌ای است که تنها ویدیو‌های افراد دنبال شده و ویدیو‌های معروف نمایش داده می‌شوند. در بازطراحی اپ IGTV کاربران می‌توانند به کمک تب Discover ویدیو‌های محبوب را راحت‌تر پیدا کنند و بیشتر با ویدیو‌ها درگیر شوند. این کار باعث می‌شود تا آن‌ها سریع‌تر به محتوا دسترسی داشته باشند و در نهایت وقت بیشتری را در اپ IGTV بگذرانند.

اینستاگرام

در کنار آپدیت اپ جداگانه IGTV، اینستاگرام تغییری نیز در اپ اصلی پلتفرم خود ایجاد کرده که طی آن کاربران می‌توانند ۱۵ ثانیه از محتوای IGTV را مستقیما در استوری‌های خود به نمایش در بیاورند. تا پیش از این کاربر تنها می‌توانست تصویری همانند استیکر از IGTV خود را استوری کند. به گفته اینستاگرام این کار منجر به ترغیب افراد به دنبال کردن ادامه محتوا می‌شود.

در هر صورت این کمپانی مشخص نکرده که دقیقا تعداد کاربران اپ جداگانه IGTV چقدر است و آیا کاربران محتوای IGTV را بیشتر از اپ اصلی می‌بینند یا اپ جداگانه. البته با توجه به نظرات اپ استور و پلی استور، می‌بینیم که بیش از ۱۰ میلیون نفر برای این برنامه نظر نوشته‌اند، در حالی که اپ جداگانه IGTV نزدیک ۱۰۰۰ نظر داشته است. با این حال این بروزرسانی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام متوجه شده کاربران در پیدا کردن محتوای IGTV به مشکل برخورده‌اند و به همین دلیل سعی دارد فرایند دیدن محتوا را ساده‌تر کند. از طرفی می‌توان تلاش‌های اخیر این کمپانی را این گونه تعبیر کرد که تولیدکنندگان محتوای مخصوص IGTV، اکنون در کانون توجه قرار گرفته‌اند. در نتیجه احتمالا باید شاهد محتوای طولانی‌تر در این پلتفرم محبوب باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی