ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر بی‌سیم Warp Charge وان پلاس با سرعت ۳۰ وات معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود، وان پلاس ۸ و ۸ پرو رونمایی کرد و نسخه پرو این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که وان پلاس برای آن شارژر بی‌سیم Warp Charge را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۰

وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود، وان پلاس ۸ و ۸ پرو رونمایی کرد و نسخه پرو این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که وان پلاس برای آن شارژر بی‌سیم Warp Charge را معرفی کرده است.

وان پلاس ۸ پرو اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با خرید شارژر بی‌سیم مخصوص، ۵۰ درصد ظرفیت باتری دستگاه خود را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنند. این در حالیست که وان پلاس قیمت بالایی برای این شارژ درنظر گرفته. قیمت نسخه پد و ایستاده آن به ترتیب برابر با ۶۹.۹۵ و ۷۹.۹۵ دلار است.

برای دستیابی به این سرعت شارژ بالا، وان پلاس مجبور شده تغییراتی در طراحی شارژر خود ایجاد کند. این شارژ در هر دو نوع به فن مجهز شده تا در زمان شارژ شدن گوشی، دمای آن افزایش پیدا نکند. مدیریت گرما در شارژرهای بی‌سیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مدل ایستاده وان پلاس یک قدم بیشتر برداشته و با استفاده از طراحی مخصوص خود، مانع از تماس مستقیم گوشی با قسمت‌های پلاستیکی می‌شود. این شارژر همچنین هوا را به صورت مستقیم به پشت گوشی پرتاب می‌کند تا دمای آن افزایش پیدا نکند. وان پلاس اعلام کرده برای این شارژر حالت شب در نظر گرفته که با کاهش سرعت شارژ، فن را خاموش می‌کند.

شارژر بی‌سیم Warp Charge

در حالی که شاید شارژر بی‌سیم Warp Charge فاقد برخی ویژگی‌های شارژرهای دیگر مانند کابل‌ USB-C استاندارد باشد، اما وان پلاس روی سرعت شارژ تمرکز کرده و شارژ ۵۰ درصد ظرفیت باتری در مدت زمان ۳۰ دقیقه، یک موفقیت بزرگ است.

این شارژ بی‌سیم از دستگاه‌های Qi پشتیبانی می‌کند، البته سرعت شارژ آن برای سایر محصولات به 5 وات می‌رسد. در حقیقت برای دستیابی به سرعت شارژ بالا، باید از وان پلاس ۸ پرو استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی