ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماشین بازی: بررسی شورولت کوروت C4 در آمریکا، کوپه اسپرتی فراتر از زمان [تماشا کنید]

شورولت کوروت را می توان یکی از بهترین دستاوردهای صنعت خودروی آمریکا در طول تاریخ دانست. این خودروی نمادین در طول شش دهه ای که از عمر آن سپری شده، به واسطه عملکرد هیجان انگیز ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

شورولت کوروت را می توان یکی از بهترین دستاوردهای صنعت خودروی آمریکا در طول تاریخ دانست. این خودروی نمادین در طول شش دهه ای که از عمر آن سپری شده، به واسطه عملکرد هیجان انگیز خود طرفداران بی شماری پیدا کرده و اکنون جزو محبوب ترین مدل های اسپرت به شمار می رود.

کوروت در سال 1953 متولد شده و از آن تاریخ تا به حال در هشت نسل مختلف به فروش رسیده است. تا نسل هفتم، پلتفرم این خودرو به گونه ای طراحی می شد که موتور در قسمت جلو قرار بگیرد. اما در نسل هشتم، شورولت دست به یک تغییر بنیادین زده و محصول محبوب خود را اینک با موتور میانی تولید می کند.

اگر چه به لحاظ ساختاری کوروت هشتم متفاوت ترین نسل لقب می گیرد، اما بعضی بر این باور هستند که از لحاظ ظاهری و تکنولوژی های موجود نسل چهارم این اتومبیل از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

نسل چهارم کوروت با کد C4 شناخته می شود و بین سال های 1983 الی 1996 روی خط تولید قرار داشت. بدنه این نسل به حدی زیبا و متناسب  طراحی شده که با گذشت نزدیک به چهار دهه از زمان تولد آن، اصلا خودرویی از مد افتاده دیده نمی شود.

بررسی شورولت کوروت C4

در داخل کابین نیز کوروت C4 کماکان حرف های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو مثل دیگر اتومبیل های آمریکایی آن زمان، دارای امکانات و تجهیزاتی فراتر از عصر خود بود.

شورولت کوروت C4 نیروی خود را از یک موتور حجیم 5.7 لیتری V8 دریافت می کرد، در طول حیات 13 ساله، این اتومبیل اسپرت دوست داشتنی در چند نسخه و با گیربکس هایی متفاوت راهی بازار شد.

بررسی شورولت کوروت C4

علی بخردی از تیم گاراژ بخردی، اخیرا فرصت دیدار با یک دستگاه شورولت کوروت C4 مجهز به پکیج ZR1 را پیدا کرده و با تهیه ویدیویی جذاب به بررسی مشخصات و امکانات جالب آن پرداخته است. چنانچه شما هم دوست دارید با این نسل از کوروت بیشتر و بهتر آشنا شوید، دعوت می کنیم تماشای ویدیوی زیر را در برنامه های خود بگنجانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    خیلی خوب بود ممنون

مطالب پیشنهادی