ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی MSI
تکنولوژی

معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ کمپانی MSI با پردازنده نسل دهم اینتل و انویدیا RTX سوپر

کمپانی MSI به تازگی لپ تاپ‌های گیمینگ GS Stealth و GE Raider خود را با جدیدترین پردازنده‌های نسل دهم اینتل و کارت گرافیک‌های سری سوپر انویدیا بروزرسانی کرده است. در کل این کمپانی تایوانی بیش ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

کمپانی MSI به تازگی لپ تاپ‌های گیمینگ GS Stealth و GE Raider خود را با جدیدترین پردازنده‌های نسل دهم اینتل و کارت گرافیک‌های سری سوپر انویدیا بروزرسانی کرده است. در کل این کمپانی تایوانی بیش از ۱۲ مدل با مشخصات فنی مختلف معرفی کرده که در میان آن‌ها سری Creator 17 با نمایشگر مینی LED خودنمایی می‌کند.

جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ کمپانی MSI از پردازنده‌های کامت لیک اینتل (Core i7 و Core i9) پشتیبانی می‌کنند که می‌توانید آن‌‌ها را به کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 و 2070 سوپر نیز مجهز کنید. تفاوت این CPUها با نسل قبلی، در فرکانسی کاری آن‌ها در حالت بوست (که تا ۵۰۰ مگاهرتز افزایش داشته) و همچنین پشتیبانی از رم DDR4 با باس ۲۹۳۳ مگاهرتزی خلاصه می‌شود.

کمپانی MSI

برخلاف AMD، اینتل همچنان پردازنده‌های خود را با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تولید می‌کند که شاید چندان بهینه نباشند. همچنین افزایش تعداد هسته‌های کودا در کارت گرافیک‌های سری RTX سوپر، آنقدر تفاوت خاصی در کارایی آن‌ها ندارد؛ حداقل نه به اندازه ۵۰ درصدی که کمپانی MSI ادعا می‌کند. با این حال این کارت گرافیک‌های جدید که MSI برای لپ تاپ‌های گیمینگ سری GS Stealth و GE Raider در نظر گرفته از تکنولوژی داینامیک بوست و اپتیموس پیشرفته بهره برده‌اند که توان پردازشی آن‌ها را افزایش خواهد داد.

علاوه بر تغییرات باطنی در دو لپ تاپ GS66 Stealth و GE66 Raider، کمپانی MSI چندین تغییر ریز و درشت دیگر نیز در محصولات خود داده است. برای مثال هر دوی آن‌ها از حجیم‌ترین باتری ممکن با توان ۹۹.۹ وات ساعت استفاده بهره می‌برند. همچنین نمایشگرهای آن‌ها به پنل 1080P با نرخ رفرش ۳۰۰ هرتزی مجهز شده که در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند، نوید تجربه روان بازی‌ها را می‌دهند. مدل GS66 Stealth نیز با رنگ جدید «Core Black» به بازار عرضه شده که بر اساس گفته‌های کمپانی MSI، کمی پنهان‌تر از نسخه نقره‌ای و طلایی آن دیده می‌شود.

کمپانی MSI

با این حال شاید بتوان مهمترین محصول بروزرسانی شده این کمپانی را لپ تاپ Creator 17 نامید. بر اساس گفته‌های کمپانی تایوانی، این اولین لپ تاپی است که با تکنولوژی نمایشگر مینی LED به بازار عرضه می‌شود. این تکنولوژی می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های نمایشگرهای OLED را با قیمتی بسیار پایین‌تر به ارمغان بیاورد. نمایشگر ۱۷ اینچی 4K جدید لپ تاپ Creator 17 تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارد و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد.

همچنین این نمایشگر گواهینامه HDR1000 را نیز دریافت کرده تا تماشا و تولید محتوا بیش از پیش لذت‌بخش شود. توان پردازشی این لپ تاپ نیز توسط پردازنده Core i7 نسل دهم (10875H) و کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 سوپر تامین می‌شود. بر اساس گفته‌های کمپانی MSI، تمامی این لپ‌ تاپ‌ها در کنار سری Creator 15M و 17M (با پردازنده جدید اینتل و کارت گرافیک انویدیا) از فردا برای خرید در دسترس هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی