ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۸ پرو عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل را از دیسپلی میت دریافت کرد

کمپانی وان پلاس امروز از پرچمدار جدید خود تحت نام وان پلاس ۸ پرو رونمایی کرد. این کمپانی محبوب برورسانی‌های اساسی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته که در میان آ‌ن‌ها می‌توان به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۷

کمپانی وان پلاس امروز از پرچمدار جدید خود تحت نام وان پلاس ۸ پرو رونمایی کرد. این کمپانی محبوب برورسانی‌های اساسی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته که در میان آ‌ن‌ها می‌توان به نمایشگر بهبود یافته ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. بر اساس گفته‌های دیسپلی میت، این بهترین نمایشگر یک گوشی هوشمند در دنیاست.

وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس ۸ پرو نمایشگری بسیار پیشرفته و تا دندان مسلح دارد. پنل ۶.۷۸ اینچی امولد با رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسلی از نوع حفره دار بوده که دوربین سلفی را در خود جای داده است. نرخ رفرش این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بوده و به گفته خود وان پلاس، سرعت پاسخ تاچ این گوشی ۲۴۰ هرتز است. تفاوتی که این گوشی با دیگر گوشی‌های بازار دارد، عمق رنگ پنل است.

وان پلاس ۸ پرو

برخلاف دیگر گوشی‌‌های بازار، وان پلاس به جای استفاده از پنلی با عمق رنگ ۸ بیتی که حداکثر ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد، به سراغ پنلی با عمق رنگ ۱۰ بیت رفته که می‌تواند «یک میلیارد» رنگ مختلف را با حداکثر دقت نمایش دهد. در نتیجه با توجه به حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی و پشتیبانی از استاندارد HDR و +HDR، می‌توان بهترین کیفیت ممکن را از این نمایشگر انتظار داشت.

وان پلاس ۸ پرو

بر اساس ارزیابی‌های وب سایت دیسپلی میت، وان پلاس ۸ پرو بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد و تاکنون چندین و چند رکورد مختلف را برای خود کرده است. این کمپانی بالاترین نمره موجود در سیستم رتبه‌بندی خود یا +A را به وان پلاس ۸ پرو داده و می‌گوید ۱۳ رکورد این وب سایت را شکسته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    پرام ریخت

  • طاووس
    طاووس | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    یَک ميليارد رنگ_حتماً بَرْ رِسیش کنید_مَمنون میشمْ

مطالب پیشنهادی