ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپین «هر کجا، هر زمان یادگیری» وارد فاز سوم اجرایی شد

کمپین رایگان «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در فاز جدید اجرایی خود، که کماکان به خاطر قرنطینه خانگی بسیاری از شهروندان ادامه دارد در نظر گرفته تا برای هر ایرانی 54 میلیون ریال یارانه استفاده از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

کمپین رایگان «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در فاز جدید اجرایی خود، که کماکان به خاطر قرنطینه خانگی بسیاری از شهروندان ادامه دارد در نظر گرفته تا برای هر ایرانی 54 میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش های رایگان الکترونیک ارائه کند.

کمپین آموزشی «هر کجا، هر زمان، یادگیری» در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی 12 اسفند ماه تا 28 اسفند ماه و 4 فروردین تا 15 فروردین ماه جاری با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی برگزار شد. این کمپین اعلام کرده که به خاطر تداوم شرایط بحران کرونا قرار است فاز جدیدی در طرح خود پیاده سازی کنند که از اول تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

در فاز سوم این طرح و در راستای مسئولیت اجتماعی برای مساله آموزش و یادگیری قرار است 100 وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار شود که ارزش این دوره های برای هر ایرانی  معادل 54 میلیون ریال خواهد بود.

در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان توانستند دروس خود را به صورت انلاین تدریس کنند. آمارهای دو فاز اول حکایت از این دارد که در مجموع  59 مدرس  از 3 کشور و 10 شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشورهای کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.

گزارش نهایی فاز اول و دوم کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» حاکی از آن است که در دو فاز نخست این طرح آموزشی، 93 وبینار آموزشی در 167 ساعت برگزار شده و طی آن 40 هزار و 690 ثبت نام در دوره های آموزشی صورت گرفته و 76هزار و 812 نفرساعت آموزش ارائه شد.

بر این مبنا و با در نظر گرفتن هر ساعت آموزش معادل 30 هزار تومان، تاکنون در این دو فاز به میزان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.

برگزار کنندگان این طرح در نظر دارند با شناسایی نیازها و طراحی جدید مدل آموزشی، در راستای ارتقای عملکرد حرفه‌ای دانش را به فرهنگ تبدیل کنند و در برگزاری دوره های آموزشی کمپین رایگان آموزش الکترونیک نقش فعالی داشته باشند.

ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی،‌ سئو و گزارش‌‌نویسی را در دستور کار این کمپین قرار داشته و قرار است دروس جدیدی نیز به آن اضافه شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی این طرح رایگان در این لینک مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی