ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکر هوشمند
تکنولوژی

اطلاعات اولیه‌ای از اسپیکر هوشمند هواوی منتشر شد

کمپانی هواوی اخیرا پتنتی برای یک اسپیکر هوشمند ثبت کرده که اطلاعات جالبی را افشا می‌کند. بر اساس عکس‌های منتشر شده همراه این پتنت، می‌توان دید که هواوی تمرکز خود را بر هماهنگی اسپیکر هوشمند ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۰

کمپانی هواوی اخیرا پتنتی برای یک اسپیکر هوشمند ثبت کرده که اطلاعات جالبی را افشا می‌کند. بر اساس عکس‌های منتشر شده همراه این پتنت، می‌توان دید که هواوی تمرکز خود را بر هماهنگی اسپیکر هوشمند با سالن نشیمن کاربران گذاشته تا با طراحی یکپارچه‌ای میان وسایل خانه طرف باشیم.

هواوی برای طراحی اسپیکر هوشمند خود، طراحی بیضی شکلی را در نظر گرفته که بخش بالایی آن نسبت به لبه‌ها کمی برآمده‌تر است. بر اساس عکس‌های موجود، می‌دانیم که در بخش جلویی اسپیکر هوشمند هواوی، دکمه روشن و خاموش، تنظیم حجم صدا، کنترل وضعیت بلوتوث و یک دکمه دایره‌ای شکل قرار دارد که به نظر می‌رسد برای تغییر آهنگ تعبیه شده است.

اسپیکر هوشمند

پورت USB در لبه سمت چپ دیده می‌شود که انتظار داریم از آن به منظور شارژ دستگاه استفاده شود. به نظر می‌رسد اسپیکر هوشمند هواوی از درگاه ورودی میکرو SD نیز بهره ببرد. به صورت کلی می‌توان گفت طراحی کلی اسپیکر هوشمند هواوی جالب و کاربر پسند است و در صورت استفاده از آن در خانه، توجه خاصی را به خود جلب نمی‌کند.

همچنین انتظار می‌رود این اسپیکر هوشمند، از دستیار صوتی اختصاصی هواوی به نام سلیا (Celia) نیز پشتیبانی کند. از آن جایی که این دستیار هوشمند در گوشی هواوی P40 پرو نیز تعبیه شده، می‌توان گفت احتمالا اسپیکر جدید هواوی از دیگر ویژگی‌های هوشمند نیز بهره خواهد برد. البته کمپانی چینی اطلاعات دیگری از اسپیکر خود منتشر نکرده و برای مثال نمی‌دانیم ظرفیت باتری چقدر خواهد بود یا این که آیا نسبت به نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است یا نه.

با این حال چون اطلاعات فوق از یک پتنت به دست آمده، نباید شاهد معرفی آن در آینده‌ای نزدیک باشیم. همچنین از اطلاعات اولیه می‌توان متوجه شد که این اسپیکر هنوز به بلوغ طراحی نرسیده و هر بخشی از آن نیز می‌تواند تغییر کند. در نهایت باید دید این کمپانی چینی چه ایده‌ای در سر دارد و آیا می‌تواند با دیگران رقابت کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی