ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس از هدفون بی سیم بولت وایرلس Z با قیمت ۵۰ دلار رونمایی کرد

در کنار معرفی پرچمداران جدید، وان پلاس از هدفون بی سیم خود به نام «بولت وایرلس Z» نیز رونمایی کرده است. این هدفون می تواند با ۱۰ دقیقه شارژ، تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش کند. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۰

در کنار معرفی پرچمداران جدید، وان پلاس از هدفون بی سیم خود به نام «بولت وایرلس Z» نیز رونمایی کرده است. این هدفون می تواند با ۱۰ دقیقه شارژ، تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش کند.

هدفون بی سیم بولت وایرلس Z یا (Bullet Wireless Z) نسبت به نسل قبلی در زمینه‌های مختلف بروز شده است. اجازه دهید از زمان شارژدهی شروع کنیم. این هدفون‌ بلوتوثی، با هر بار شارژ تا ۲۰ ساعت پخش موسیقی خواهند داشت که نسبت به نسل قبلی آن‌ها یعنی بولت وایرلس ۲، ۶ ساعت بهبود داشته است. همانند نسخه‌های پیشین خود، این هدفون بی سیم نیز به کمک کابل USB-C شارژ می‌شود و به ازای ۱۰ دقیقه شارژ تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند.

بولت وایرلس Z

هدفون بولت وایرلس Z از استاندارد IP55 نیز بهره می‌برد. با استناد به این استاندارد، هدفون بی سیم وان پلاس می‌تواند نسبت به باران ملایم، مقاومت نشان داده و مانع از نفوذ آب به داخل خود شود. البته باید گفت اگر علاقه دارید در شرایط جوی نامناسب‌تر به ورزش بپردازید، بهتری است از هدفون بولت وایرلس Z استفاده نکنید.

با این حال همانند نسخه‌های پیشین خود، هدفون جدید وان پلاس در هر گوشی، یک آهنربا دارد تا در صورتی که مشغول به گوش دادن به موسیقی نیستید، با اتصال آن دو به یکدیگر مانع از حرکات ناخواسته آن‌ها شوید. این هدفون‌ها همچنین با گوشی‌های وان پلاس سازگاری نرم‌افزاری یکپارچه‌تری دارند و به محض روشن کردن آن‌ها، به سرعت و با استاندارد بلوتوث ۵، با گوشی‌های ساخت این کمپانی جفت می‌شوند.

در آخر نیز لازم به ذکر است که وان پلاس، هدفون‌های بولت وایرلس Z را در ۴ رنگ مشکی، آبی، سبز و سفید با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    همین 50 دلار بی ارزش ناقابل برسه ایران قیمتش بالای یک تومان هست!

مطالب پیشنهادی