ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فناوری AirVOOC شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی را به دنیای موبایل آورد

شارژر بی سیم از قابلیت‌های جذابی است که در اغلب پرچمدارها ارائه شده اما توان آن به اندازه‌ای نیست که با آداپتورهای معمولی رقابت کند. باتری گلکسی S 20 و آیفون 11 پرو مکس به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

شارژر بی سیم از قابلیت‌های جذابی است که در اغلب پرچمدارها ارائه شده اما توان آن به اندازه‌ای نیست که با آداپتورهای معمولی رقابت کند. باتری گلکسی S 20 و آیفون 11 پرو مکس به عنوان دو بازیگر اصلی بازار در حالت بی سیم به ترتیب با توان ۱۵ و ۷.۵ واتی شارژ می‌شوند؛ حالا اما کمپانی چینی اوپو موبایلی را معرفی کرده که این توان را به ۴۰ وات می‌رساند.

توان ۴۰ واتی به لطف فناوری شارژ AirVOOC میسر شده و به اندازه‌ای قدرتمند است که باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی این موبایل با عنوان «رینو ایس ۲» را تنها در ۵۶ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. در صورت استفاده از شارژ سیمی هم به لطف فناوری SuperVOOC 2.0 زمان شارژ به ۳۰ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

با توجه به این دو قابلیت رینو ایس ۲ در میان موبایل‌های تجاری از نظر سرعت شارژ بی سیم و سیمی سریعترین مدل محسوب می‌شود. پی ۴۰ پرو پلاس هم که از شارژ بی سیم ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند، هنوز عرضه نشده و از نظر توان شارژ سیمی به پای این مدل نمی‌رسد.

رینو ایس ۲ جدای از سرعت شارژ خیره کننده موبایلی قدرتمند با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۶.۵ امولد است که رزولوشن +FHD را به ارمغان می‌آورد. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه متشکل از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی، ۸ مگاپیکسلی الترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که در چیدمانی مدور قرار گرفته‌اند.

نسخه ۸ گیگابایتی این موبایل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۷۰ دلار و نسخه ۱۲ گیگابایتی  آن با دو برابر حافظه ۶۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. خریداران با پرداخت ۳۵ دلار می‌توانند شارژر بی سیم AirVOOC را هم دریافت کنند.

پیشرفت فناوری شارژ بی سیم به همینجا ختم نمی‌شود و در ماه های پیش رو فناوری سوپر فلش لنوو توان این سیستم‌ها را به ۶۰ وات خواهد رساند که از اغلب آداپتورهای سیمی نیز سریعتر محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arsalan20
    arsalan20 | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    دلیل اینکه برای اپل 7.5 وات هستش اونم تو آخرین مدل از آیفونش برام عجیبه من خودم s8+ دارم فک کنم 10 وات هستش سایت gsmarenaگوشی های جدید اندروید رو مینویسه

مطالب پیشنهادی