ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ۳۰ پرو
تکنولوژی

۳ موبایل خانواده آنر ۳۰ معرفی شدند

شرکت آنر از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. آنر ۳۰، ۳۰ پرو و ۳۰ پرو پلاس از طراحی و مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند، البته نسخه پلاس به دوربین قدرتمندتری مجهز شده است. آنر ۳۰ به عنوان ارزان‌ترین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴

شرکت آنر از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. آنر ۳۰، ۳۰ پرو و ۳۰ پرو پلاس از طراحی و مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند، البته نسخه پلاس به دوربین قدرتمندتری مجهز شده است.

آنر ۳۰ به عنوان ارزان‌ترین عضو این خانواده به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که دارای رفرش ریت 60 هرتز است. درون این پنل یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کرین ۹۸۵ تامین می‌شود که عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه کرین ۹۹۰ دارد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته. سنسور اصلی این دوربین ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600 بوده که توسط سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور پریسکوپی و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. انرژی آنر ۳۰ توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر ۳۰ در سه نسخه وارد بازار می‌شود. مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۴۲۵ دلار دارد. نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۵۳ دلار به فروش می‌رسد و برای خرید مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باید ۴۹۵ دلار هزینه پرداخت کنید.

آنر ۳۰ پرو و ۳۰ پرو پلاس به صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده‌اند. درون این نمایشگر حفره قرار گرفته که دوربین سلفی دوگانه 32 و 8 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. زیر این پنل، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. این محصولات از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برند.

آنر ۳۰ پرو به سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600 مجهز شده و نسخه پلاس آن از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX700 بهره می‌برد. آنر برای این محصولات خود سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابر و لرزشگیر اپتیکال درنظر گرفته. دوربین این دستگاه زوم اپتیکال ۵ برابری و هیبریدی ۱۰ برابری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین این گوشی‌های هوشمند قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هستند.

آنر ۳۰ پرو

سنسور اصلی آنر ۳۰ پرو پلاس تفاوتی با سنسور هواوی P40 پرو ندارد و در همین راستا، امتیاز مشابهی در بررسی DxOMark کسب کرده است. این دستگاه موفق به کسب امتیاز ۱۲۵ (۱۳۶ برای عکس‌برداری و ۱۰۴ برای فیلم‌برداری) شده که تنها ۳ امتیاز از هواوی P40 پرو کمتر است. برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض دسترسی خواهید داشت.

این دو دستگاه به چیپست Kirin 990 5G مجهز شده‌اند و نسخه‌های مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. انرژی آنر ۳۰ پرو و ۳۰ پرو پلاس توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی هستند، البته نسخه پلاس از فناوری شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این محصولات از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ از همراه رابط کاربری Magic UI 3.1.1 بهره می‌برند.

آنر ۳۰ و ۳۰ پرو در رنگ‌های بنفش، مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار می‌شوند و آنر ۳۰ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای قابل سفارش خواهد بود. آنر ۳۰ پرو در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۵۶۶ دلار و در مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۶۲۳ دلار دارد.

آنر ۳۰ پرو پلاس در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۰۸ دلار و در مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۷۸ دلار به فروش می‌رسد. کاربران در چین می‌توانند این گوشی‌های هوشمند را از تاریخ ۲ اردیبهشت خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    گرونه

  • Milad
    Milad | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    فاصله جیبم با پرچمدارا خیلی زیاد شده.
    بطوری که دیگه جزئیاتشون واسم مهم نیست☹

  • pylordvader
    pylordvader | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    ? ? ?

  • M_jzh
    M_jzh | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    فک کنم‌ همه شرکت های گوشی سازی چینی توبه کردن از اسنپ دراگون استفاده نکنن تو گوشیاشون?

    • آریا
      آریا | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

      دولت چین بهشون فشار آورده.
      گوشی ای که غیر از چیپ کوالکم استفاده کنه دوزار نمیارزه

      • M_jzh
        M_jzh | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

        واسه پرچمدار اره منم حرفتو قبول دارم فقط کوالکام..دیگ رقیب جدیش اگزینوس ۹۹۰ بود دیگ اونم با این وضع داغ شدن و مصرف باتری...

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    خیلی خوشگلن

مطالب پیشنهادی