ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخریب دکل‌ها و حمله به کارکنان؛ اپراتورهای موبایل خواهان توقف کمپین ضد 5G

اپراتورهای موبایل از مخالفان شبکه 5G خواسته اند تا از حمله به کارکنان و آتش زدن دکل های مخابراتی دست بردارند و تأکید می کنند که شواهد علمی از بی ضرر بودن نسل بعد شبکه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۰

اپراتورهای موبایل از مخالفان شبکه 5G خواسته اند تا از حمله به کارکنان و آتش زدن دکل های مخابراتی دست بردارند و تأکید می کنند که شواهد علمی از بی ضرر بودن نسل بعد شبکه ارتباطی خبر می دهند.

اخیراً تئوری توطئه بی پایه و اساسی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مضر بودن نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) برای سلامت مطرح و سبب شد تا افراد افراطی دکل های موبایل را در چندین کشور از جمله هلند به آتش بکشند. این در حالیست که جامعه علمی به کلی این ادعاها را رد می کند و سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیز شبکه 5G را امن می داند.

راهنمای کمیسیون بین المللی محافظت در برابر تابش های غیریونساز (ICNIRP) نیز با در نظر گرفتن بیش از دو دهه تحقیق به این نتیجه رسید که شبکه های 5G هیچ ضرری برای عموم ندارند و میزان خطرناک بودن آن ها به اندازه شبکه های 4G و نور خورشید است.

اپراتورهای موبایل خواستار توقف حمله به دکل های 5G شدند

«Philip Jansen» مدیر عامل شرکت مخابراتی بریتانیایی «BT» می گوید تا روز یکشنبه به 39 مهندس این شرکت حمله لفظی یا فیزیکی شده و یازده دکل موبایل نیز تخریب شده یا آسیب دیده اند. بیشتر مناطق آسیب دیده اصلاً تجهیزات 5G نداشته اند.

«Nick Jeffery» مدیرعامل اپراتور «Vodafone» می گوید یکی از دکل های این شرکت که پوشش موبایل را برای یکی از بیمارستان های شهر بیرمنگام فراهم می کرده، مورد حمله قرار گرفته است. وی می گوید:

«آتش زدن دکل های موبایل یعنی آسیب زدن به زیرساخت های ضروری ملی. این یعنی خانواده ها نمی توانند برای آخرین بار با عزیزانشان صحبت کنند. از آتش افروزان می خواهم به کاری که می کنند فکر کنند و دست از اقدامات خود بردارند. فرض کنید پدر و مادر خودتان در بیمارستان است و فقط به خاطر اینکه عده ای یک دروغ خطرناک را باور کرده اند، نمی توانید با آنها صحبت کنید.»

لازم به ذکر است که دولت بریتانیا نیز اخیراً به آتش کشیده شدن دکل های 5G واکنش نشان داد و خواستار توقف آسیب رساندن به آنها شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ASAPa
    ASAPa | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    این امواج خاطرناک و سرطان زاست و باعث آسیب به مغز و اعصاب و DNA انسان شده
    و در طولانی مدت عوارض ناخوشایندی داشته و انسان را دچار علائمی همچون علائم سرما خوردگی و آنفولانزا و تب میکند
    در این عصر جدید دولت های خود فروخته به نظم نوین سعی بر کاهش جمعیت دارند و راهی بر مقابله و انکاره آگاهی مردم نخواهند داشت
    این یه قسمت از ماجرایه برنامه کاهش جمعیت است و قسمت های دیگر مربوط به دارو های ناکارآمد با درمان ناپایدار بوده و مواد غذایی تراریخته و سمی و آلوده .

  • enrix
    enrix | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    بی شعور همه جا هست ، مذهبی و غیر مذهبی نداره ، ایرانی و اروپایی ، همه جا هست ، همشونم نفرت انگیز و دردسر ساز ، هند خیلی بیشتر

مطالب پیشنهادی