ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

OxygenOS
تکنولوژی

با ویژگی‌های جدید OxygenOS در وان پلاس ۸ و ۸ پرو آشنا شوید

دیروز وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود، وان پلاس ۸ و ۸ پرو رونمایی کرد. همراه با این محصولات، شاهد معرفی ویژگی‌های جدیدی برای پوسته OxygenOS بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به تم تاریک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

دیروز وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود، وان پلاس ۸ و ۸ پرو رونمایی کرد. همراه با این محصولات، شاهد معرفی ویژگی‌های جدیدی برای پوسته OxygenOS بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به تم تاریک جدید اشاره کرد.

بر اساس ادعای وان پلاس، پوسته OxygenOS مورد استفاده در پرچمداران جدید این برند از ۲۸۰ بهینه‌سازی جدید بهره می‌برد تا عملکرد روان اندروید را برای نمایشگر ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی تضمین کند. در حالی که وان پلاس تمام این ویژگی‌ها را معرفی نکرده، تعدادی از آن‌ها را اعلام کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

Smooth Battle 2.0

OxygenOS

OxygenOS جدید از چندین بهینه‌سازی برای اسکرول روان‌تر بهره می‌برد. سیستم عامل مورد استفاده در پرچمداران جدید وان پلاس حجم کمی دارد و تجربه نرم افزاری یکپارچه و روانی را به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های جدید، Smooth Battle 2.0 نام دارد که عملکرد روان‌تر سیستم عامل را نسبت به گذشته تضمین می‌کند.

تم تاریک جدید

OxygenOS

تم تاریک تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در رابط کاربری گوشی‌های هوشمند شده. تم تاریک باعث کاهش آسیب به چشم کاربران شده و همچنین مصرف باتری را کاهش می‌دهد. وان پلاس اعلام کرده برای پرچمداران جدید خود تم تاریک را بروزرسانی کرده، البته ویژگی‌های آن را اعلام نکرده است.

تصاویر پس زمینه پویا

OxygenOS

وان پلاس تنها به این موضوع اشاره کرده که تصاویر پس زمینه پویای جدیدی برای پرچمداران خود درنظر گرفته که با توجه به آب و هوا، تغییر می‌کنند.

زیرنویس زنده

OxygenOS

OxygenOS جدید قابلیت زیرنویس زنده (Live Caption) را به گوشی‌های سری وان پلاس ۸ اضافه می‌کند. این ویژگی اندروید سال گذشته میلادی از سوی گوگل معرفی شده بود. توسط Live Caption می‌توان متن صدا و ویدیو را به صورت لحظه‌ای مشاهده کرد.

OxygenOS

در حال حاضر OxygenOS ویژگی‌های جذاب و کاربردی زیادی مانند شارژ بهینه و ژست‌های سریع دارد. وان پلاس در مراسم معرفی پرچمداران جدید خود اعلام کرد که برای ۱۰۰ گیگابایت حافظه ابری گوگل وان، با این شرکت همکاری می‌کند. این ویژگی تا ۳ ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر گوگل وان، سرویس بازی ابری گوگل استادیا نیز برای گوشی‌های وان پلاس ۸ در دسترس خواهد بود. این ویژگی برای برخی دیگر از گوشی‌های این برند نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ok

مطالب پیشنهادی