ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آنر ۳۰ پرو
موبایل

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در DxOMark با امتیاز ۱۲۵ در مقام دوم قرار گرفت

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس که به تازگی معرفی شده، توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. این دستگاه با کسب امتیاز ۱۲۵، پس از گوشی هواوی P40 پرو دوم شده است. این امتیاز، پرچمدار جدید آنر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس که به تازگی معرفی شده، توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. این دستگاه با کسب امتیاز ۱۲۵، پس از گوشی هواوی P40 پرو دوم شده است.

این امتیاز، پرچمدار جدید آنر را بالاتر از گوشی‌های هواوی میت ۳۰ پرو 5G و اوپو فایند ایکس ۲ پرو در لیست DxOMark قرار می‌دهد. در حقیقت این دستگاه پس از هواوی P40 پرو در مقام دوم قرار گرفته است. دوربین این دو گوشی هوشمند شباهت زیادی به یکدیگر دارند، بنابراین تفاوت کم امتیاز آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در بخش عکس‌برداری امتیاز ۱۳۶ و در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۴ را کسب کرده است. امتیاز کلی این دستگاه تنها ۳ امتیاز کمتر از هواوی P40 پرو است. سنسور اصلی دوربین پرچمدار آنر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ اینچی است که تفاوتی با پرچمدار هواوی ندارد، البته فاقد لرزشگیر اپتیکال است. این دستگاه از سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۳.۰۹ اینچی بهره می‌برد.

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس

همانطور که از یک دوربین قدرتمند می‌توان انتظار داشت، گوشی جدید آنر در تمام شرایط نوری عملکرد مناسبی در زمینه نوردهی دارد. علاوه بر این موضوع، داینامیک رنج دوربین نیز توسط DxOMark تحسین شده است. تعادل رنگ سفید نیز در این دستگاه عملکرد خوبی دارد.

DxOMark در بررسی خود به رنگ‌های مناسب و دقت تعادل رنگ سفید در ویدیوها اشاره کرده، البته عملکرد آن در شرایط نوری ضعیف کاهش پیدا می‌کند. بر اساس اعلام این وب‌سایت، فوکوس خودکار دوربین آنر ۳۰ پرو در زمان فیلم‌برداری عملکرد قابل توجهی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی