ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هم فال و هم تماشا؛ با این وبسایت ها به تور مجازی در سراسر دنیا بروید

قرنطینه خانگی از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم خیلی طولانی‌تر شده و این موضوع بسیاری از ما را کلافه کرده. اما در این دوران سخت کرونایی می‌توان تفریحاتی پیدا کرد که تحمل شرایط را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

قرنطینه خانگی از آن چیزی که فکرش را می‌کردیم خیلی طولانی‌تر شده و این موضوع بسیاری از ما را کلافه کرده. اما در این دوران سخت کرونایی می‌توان تفریحاتی پیدا کرد که تحمل شرایط را برایمان آسان‌تر کند. مثلا شاید یک تور مجازی در سراسر دنیا بتواند برای چند ساعتی حالمان را سر جایش بیاورد، موافقید؟

هم فال است و هم تماشا؛ هم تلخی سفرهای نرفته را فراموش کنیم و هم به طور کاملا رایگان اطلاعات مفیدی از دنیای اطرافمان بدست بیاوریم. با ما در این مقاله همراه باشید تا چند وبسایت جذاب برای تجربه تور مجازی در بعضی از مکان‌های تفریحی و سیاحتی پرطرفدار دنیا را به شما معرفی کنیم.

San Diego Zoo

تور مجازی

باغ وحش سن دیگو به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا در این وبسایت به طور زنده به تصویر کشیده می‌شود. اگر عاشق حیوانات هستید، می‌توانید در این سایت بین 11 دوربین مدار بسته از محل نگهداری حیواناتی مثل زرافه و میمون و خرس قطبی جابجا شوید و کارهایشان را به طور زنده ببینید.

اگر حیوانات خواب باشند هم وبسایت باغ وحش سن دیگو آرشیو بسیار جامعی از تصاویر و ویدیوهای مرتبط با حیوانات دارد ک تماشایشان خالی از لطف نیست.

Monterey Bay Aquarium

تور مجازی

شهر مونتری در ایالت کالیفرنیای آمریکا، میزبان یکی از شگفت‌انگیزترین آکواریوم‌های دنیاست. اگر از تماشای ماهی‌های اقیانوسی، کوسه‌های بزرگ، مرجان‌ و عروس‌های دریایی لذت می‌برید حتما به وبسایت آکواریوم این شهر سر بزنید.

وبسایت رسمی آکواریوم مونتری بی با 10 دوربین زنده نماهایی فوق‌العاده از آکواریوم‌های بزرگ و عریض انواع آبزیان را به نمایش شما می‌گذارد ضمن این که در مطالب وبسایت هم می‌توانید اطلاعات خوبی از زیست بوم دریاها و اقیانوس‌ها بدست بیاورید.

Machu Picchu

تور مجازی

دوست دارید به رشته کوه‌های آند سفر کنید؟ پس حتما به این وبسایت سر بزنید. ماچو پیچو یکی از شهرهای تاریخی قوم اینکاست که در کشور پرو واقع شده، و مناظر کوهستانی بسیار شگفت‌انگیزی دارد.

در این وبسایت می‌توانید به صورت قدم به قدم و 360 درجه کل محیط ماچو پیچو را تماشا کنید و از مناظر لذت ببرید.

Sistine Chapel

تور مجازی

هر کسی امکان سفر به واتیکان و بازدید از کلیسای سیستین (محل اقامت پاپ) را ندارد؛ کلیسایی که در و دیوارش به آثار بی‌نظیر هنرمند بزرگ، میکل‌آنژ مزین شده و آنقدر جزئیات در ساخت آن به کار رفته که می‌تواند هر کس را چندین ماه به خودش مشغول کند.

اگر دوست دارید معماری داخلی و شگفتی‌های این کلیسا را از نزدیک و در عکس‌های با کیفیت ببینید، این تور مجازی را از دست ندهید.

Skyline Webcams

تور مجازی

دوست دارید بدانید که همین الان در مرکز شهر رم چه خبر است؟ قرنطینه خانگی چقدر رفت و آمد در اروپا و آمریکا را کم کرده؟ آیا همه جای دنیا خلوت و سوت و کور شده یا هنوز هم می‌توان نشانه‌هایی از زندگی را در خیابان‌ها پیدا کرد؟

وبسایت Skyline Webcams تصاویر زنده‌ای از تمام شهرهای دنیا را برایتان به نمایش می‌گذارد؛ از خیابان‌ها و ابنیه تاریخی مشهور گرفته تا سواحل و زیست بوم‌های طبیعی و رویدادها.

National Parks

تور مجازی

احتمالا خبر نداشتید که گوگل ارث یک بخش ویژه را به تور مجازی از پارک‌های ملی ایالات متحده اختصاص داده. اگر دوست دارید جاذبه‌های طبیعی آمریکا را ببینید و در پارک‌هایی مثل راکی مانتین و یوسمیتی قدم بزنید، روی این لینک کلیک کنید.

با انتخاب هر پارک، گوگل ارث روی آن زوم کرده و تصویری شفاف و 360 درجه از محیط را به نمایش می‌گذارد که می‌توانید در آن پیشروی کرده و هر زمان که خواستید به عقب برگردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • min
    min | ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

    عالی بود یکی قشنگتر از دیگری?
    فقط یک سوال؛
    چرا توی کشورمون یه عکس توی خیابون بگیری چپکی نگات میکنن طوری که آدم به خودش شک میکنه که کسی رو میخواد ترور کنه!
    اما کشورهای دنیا در کمال آزادی دوربینهای لایو رو به سرار دنیا ارسال میکنن که مردم لذت ببرن!

مطالب پیشنهادی