ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE 2 قرمز
تکنولوژی

آیفون SE 2 قرمز با هدف تامین بودجه مقابله با کووید ۱۹ رونمایی شد

اپل مدت هاست که نسخه های قرمز رنگ از گجت ها و لوازم جانبی تولیدی اش را تحت گروه Product Red عرضه می کند و بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات را تاکنون صرف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

اپل مدت هاست که نسخه های قرمز رنگ از گجت ها و لوازم جانبی تولیدی اش را تحت گروه Product Red عرضه می کند و بخشی از درآمد حاصل از فروش این محصولات را تاکنون صرف حمایت از پروژه های ریشه کنی ایدز و HIV کرده است. این شرکت شب گذشته همزمان با رونمایی از آیفون SE 2020 که قرار است حداکثر تا ۱۰ روز دیگر روانه بازار شود، در بحبوحه دنیاگیری کووید ۱۹، از نسخه قرمز این گوشی در گروه محصولات Product Red خود نیز رونمایی کرد و اعلام نمود که بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات قرمز خود را صرف حمایت مالی از صندوق جهانی مقابله با کووید ۱۹ خواهد کرد.

توزیع محصولات گروه Product Red اپل با هدف حمایت از پروژه های بهداشتی دنیا تا پایان امسال ادامه پیدا خواهد داشت و در این برنامه طیف وسیعی از گجت ها و لوازم جانبی شرکت کالیفرنیایی با رنگ قرمز به فروش خواهند رسید که از مدل های مختلف آیفون گرفته تا قاب آیفون و آیپد و بند اپل واچ را شامل می شود.

اپل در بیانیه خبری خود پیرامون این تصمیم آورده است:

با این کار حمایت خوبی از سیستم های بهداشتی که بیشتر از همه در معرض خطر قرار دارند به عمل خواهد آمد و همزمان حمایت مالی از برنامه های مقابله با ایدز و HIV که هم اکنون در آفریقا اجرا می شوند نیز برقرار خواهد بود.

بد نیست اشاره کنیم که هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای علاقمند به حمایت مالی از پروژه های مقابله با ایدز و افزایش آگاهی عمومی در این باره، محصولات قرمز رنگ تولید میکنند. برای مثال برندهای مطرحی نظیر نایکی، کوکا کولا، استارباکس، کانورس، الکترونیک آرتس، گپ، آرمانی و بسیاری دیگر در این پروژه ها مشارکت فعال دارند. هر کدام از این شرکت ها بعد از دریافت مجوز محصولاتی با لوگوی Red تولید می کنند و تا ۵۰ درصد از درآمد خود از محل فروش آنها را به صندوق جهانی مقابله با ایدز، سل و مالاریا اعطا می کنند.

آیفون SE 2 قرمز

در توییتی که سال ۲۰۱۸ از اکانت Red منتشر شد اعلام گردید که اپل به تنهایی ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی خود از محل فروش این محصولات را به این بنیاد اعطا کرده که صد درصد این مبلغ صرف مقابله با ایدز خواهد شد. این موسسه همچنین از تک تک افرادی که محصولات Red را خریداری کرده بودند تشکر کرد.

گفتنی است از ابتدای شیوع کووید ۱۹ اپل حضوری فعال در برنامه های مقابله ای با این بیماری داشت و تاکنون ۱۵ میلیون دلار به گروه های مختلف بین المللی فعال برای ساخت واکسن و مقابله با کرونا ویروس کمک مالی کرده است. تیم کوک مدیرعامل این شرکت نیز پیشتر از اعطای ۱۰ میلیون ماسک به ایالت های مختلف آمریکا و چندین میلیون ماسک به کشورهای اروپایی خبر داد. اپل همچنین در روزهای سخت حامی چین بود و اعلاام کرده که طی هفته های آتی ۷ میلیون دلار را صرف کمک مالی به ۶ بیمارستان استان هوبی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی