ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های جدید اچ پی همراه با نسل دهم پردازنده های Core اینتل معرفی شدند

ساعاتی پیش شرکت اچ پی از تازه ترین لپتاپ های خود برای خالقان محتوا رونمایی کرد. اچ پی زی بوک استودیو (ZBook Studio)، زی بوک کریت (HP ZBook Create) و انوی ۱۵ جدیدترین اعضای اکوسیستم Create ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

ساعاتی پیش شرکت اچ پی از تازه ترین لپتاپ های خود برای خالقان محتوا رونمایی کرد. اچ پی زی بوک استودیو (ZBook Studio)، زی بوک کریت (HP ZBook Create) و انوی ۱۵ جدیدترین اعضای اکوسیستم Create اچ پی هستند که در سال ۲۰۱۹ و طی رویداد Adobe MAX معرفی شد.

ابتدا به معرفی مشخصات و امکانات مدل های Z می پردازیم. هر دوی این محصولات به نسل جدید چیپ های کور و زئون اینتل مجهز شده اند و کارت گرافیک آنها نیز از میان گزینه های جی فورس و کوآدرو قابل انتخاب است. براساس اعلام اچ پی زی بوک استودیو به لطف این امکانات قدرتمندترین کامپیوتر قابل حمل دنیا در هر سانتی متر مکعب است و زی بوک کریت عنوان کوچکترین نوت بوک ۱۵ اینچی دنیا در حوزه خلق محتوا و گیمینگ را به خود اختصاص می دهد. البته هر دوی این محصولات نسبت به نسل قبلی شان ۲۲ درصد کوچک تر شده اند و هر دویشان از نمایشگر دریم کالر (DreamColor) با ابزار داخلی سنجش رنگ و بالغ بر یک میلیارد رنگ بهره می برند و این یعنی در برنامه های هنری رنگ ها نرم تر خواهند بود و با گرادینت پایدارتری روبرو خواهید بود.

هر دو لپتاپ سری زی بوک اچ پی عمر باتری ۱۷.۵ ساعتی دارند و ۵ درصد از پلاستیک به کار رفته در محفظه اسپیکر آنها نیز از  مواد بازیافتی درون اقیانوس ها ساخته شده است.

اچ پی زی بوک

محصول جدید دیگر اچ پی انوی 15 از سری Envy نام دارد که آخرین بار اوایل سال گذشته به روز رسانی شد. عضو جدید خانواده انوی علاوه بر طراحی ساده و یکدست خود به یک تاچ پد پوشیده شده با شیشه، کیبورد یکسره، نمایشگر True Black و خنک کننده مخصوص سیستم های گیمینگ مجهز شده است که حاوی محفظه بخار و دو فن ۱۲ ولتی می شود و آنطور که اچ پی گفته تا ۳۳ درصد بر توان پردازشی لپ تاپ برای انجام وظایف سنگین اضافه میکند.

از دیگر امکانات این لپ تاپ میتوان به چیپ نسل دهم اینتل Core i9، کارت گرافیک جیفورس RTX 2060 و یک نمایشگر اولد 4K اشاره کرد ضمن اینکه ۳۲ گیگابایت رم DDR4 هم برای آن در نظر گرفته شده است. طبق اعلام شرکت سازنده باتری این لپ تاپ با هر بار شارژ تا ۱۶.۵ ساعت دوام می آورد و به لطف تکنولوژی فست شارژ یا شارژ سریع اچ پی هم میتوانید ۵۰ درصد این باتری را ظرف تنها ۴۵ دقیقه شارژ کنید.

اچ پی علاوه بر معرفی این لپ تاپ ها، دیگر اعضای خانواده انوی را هم به روز رسانی کرده و انوی 13، انوی x360 15 و انوی 17 را هم به نسل دهم پردازنده های Core اینتل و یکی از کارت های گرافیک جیفورس MX330 یا رایزن رادئون AMD مجهز کرده است و استاندارد ارتباطی آنها را هم به وای فای ۶ ارتقاء داده.

اچ پی زی بوک استودیو و زی بوک کریت طبق پیش بینی ها دست کم تا اواسط تابستان عرضه می شوند و هنوز حرفی از قیمت آنها به میان نیامده اما با در نظر داشتن امکاناتشان میتوان انتظار داشت که با لپ تاپ های گران قیمتی روبرو شویم. با این حال میدانیم که اچ پی انوی ۱۵ با قیمت ۱۳۵۰ دلار از اواخر اردیبهشت ما در فروشگاه های سراسر دنیا فروخته میشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pourya
    pourya | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

    خیلی خوشگله کاش توان خریدشو داشتم

  • آریا
    آریا | ۲۹ فروردین ۱۳۹۹

    اچ پی عالیه

مطالب پیشنهادی