ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کشف باگ سبز شدن نمایشگر در نسخه اگزینوس گلکسی S20 اولترا

اوضاع برای بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده‌اند، اصلاً خوب پیش نمی‌رود. پس از انتشار گزارشاتی در مورد باگ فوکوس خودکار و داغ شدن در این مدل، حالا ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱

اوضاع برای بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کرده‌اند، اصلاً خوب پیش نمی‌رود. پس از انتشار گزارشاتی در مورد باگ فوکوس خودکار و داغ شدن در این مدل، حالا نمایشگر هم در بعضی موارد سبز می‌شود.

گروهی از کاربران نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا در فروم رسمی سامسونگ از مشکل سبز شدن نمایشگر شکایت کرده‌اند. این باگ ظاهراً پس از نصب آپدیت امنیتی ماه آوریل که سامسونگ مدتی قبل آن را منتشر کرد، به وجود آمده است. کارشناسان سایت Sammobile نیز وجود این باگ را تأیید کرده‌اند.

باگ سبز شدن نمایشگر در نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا

کاربران شاکی می‌گویند زمانی که نرخ رفرش نمایشگر نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 اولترا روی 120 هرتز تنظیم شده و روشنایی به زیر 30 درصد کاهش پیدا می‌کند، لایه‌ای سبز رنگ روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این باگ خود را در برنامه‌هایی مثل Samsung Pay، اسنپچت، پابجی موبایل، اپلیکیشن دوربین و برنامه‌های دیگر نشان می‌دهد.

کاربران می‌گویند این مشکل زمانی که باتری گوشی کمتر از 5 درصد و دمای هوا بیشتر از 40 درجه سانتی گراد است هم رخ می‌دهد و در چنین وضعیتی نرخ رفرش نمایشگر به شکل خودکار روی 60 هرتز تنظیم می‌شود.

کارشناسان سایت Sammobile نیز با وجود 60 درصد بودن باتری و نزدیک نبودن دمای هوا به 40 درجه سانتی گراد، به باگ سبز شدن نمایشگر برخورد کرده‌اند. این یعنی باگ مذکور به شکل نامنظم در گوشی‌ها وجود دارد.

به طور خلاصه اگر روشنایی صفحه کم باشد، نمایشگر سبز شده و نرخ رفرش را در برنامه‌هایی که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی نمی‌کنند، به طور اتوماتیک به 60 هرتز کاهش می‌دهد.

سامسونگ برای حل این باگ به کاربران توصیه می‌کند تا گوشی را Reset کرده و کش برنامه‌هایی که با اجرای آن‌ها نمایشگر سبز می‌شود را پاک کنند. البته توصیه‌های سامسونگ ظاهراً مشکل را حل نکرده‌اند.

مشکل سبز شدن نمایشگر نوعی باگ بوده و انتظار می‌رود سامسونگ آن را در به روزرسانی بعدی رفع کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۲۹ فروردین ۱۳۹۹

    فکر میکردم اگزینوس قویتر و بهتره ، ولی همش خبر از باگ نسخه های اگزینوس میرسه . ظاهرا اسنپ دراگن بهتره ، حداقل باگش کمتره

    البته فعلا پولم نمیرسه ، فقط تحلیل هاش و خبر هاش رو میخونم ... ?????

  • noisymind
    noisymind | ۲۹ فروردین ۱۳۹۹

    همینجوری پیش بره داستان نوت 7 برای این گوشی تکرار میشه!

مطالب پیشنهادی