ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام رویدادهای بزرگ فیسبوک تا ژوئن 2021 لغو شد

مدیرعامل فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که همه رویدادهای حضوری بزرگ این شرکت تا ژوئن سال آینده میلادی لغو شده‌اند. مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که فیسبوک همه رویدادهای حضوری بزرگی که شامل گردهمایی بیش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

مدیرعامل فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که همه رویدادهای حضوری بزرگ این شرکت تا ژوئن سال آینده میلادی لغو شده‌اند.

مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که فیسبوک همه رویدادهای حضوری بزرگی که شامل گردهمایی بیش از 50 نفر می‌شوند را تا ژوئن سال 2021 (خرداد 1400) لغو می‌کند. او می‌گوید برخی از این رویدادها به شکل مجازی برگزار خواهند شد ولی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

مدیرعامل فیسبوک همچنین گفت که سیاست‌های این شرکت در مورد عدم انجام سفرهای کاری حداقل تا ژوئن سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت و «اکثریت» کارمندان این شرکت باید دست کم تا پایان ماه مه از خانه کار کنند.

فیسبوک پیش از این، رویداد توسعه دهندگان F8 که قرار بود از تاریخ 5 تا 6 مه برگزار شود را لغو کرده بود. اعلامیه جدید این شرکت به این معنی است که رویداد توسعه دهندگان F8 سال آینده نیز به شکل حضوری برگزار نخواهد شد. به نظر می‌رسد رویداد Oculus Connect که معمولاً سپتامبر هر سال برگزار می‌شود نیز کنسل شود. علاوه بر این کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC)، که فیسبوک گفته بود در آن شرکت نمی‌کند نیز لغو شده است.

در قسمتی از بیانیه زاکربرگ آمده:

«ما می‌دانیم که بسیاری از مردم نمی‌توانند مثل بسیاری از کارمندان ما از خانه کار کنند. همچنین می‌دانیم که سرانجام وقتی زمان بازگشایی دوباره جامعه فرا برسد، این روند باید به آرامی و مرحله به مرحله انجام شود تا از بیمار نشدن افرادی که دوباره می‌خواهند سر کار بروند، اطمینان حاصل شده و از ریسک شیوع دوباره در آینده جلوگیری شود.»

او اضافه می‌کند که با توجه دستورالعمل‌های متخصصین بهداشتی، جمع کردن تعداد زیادی از مردم در یک مکان تا مدت زمان نامشخصی توصیه نشده است.

بیش از یک سال تا ژوئن سال 2021 باقی مانده و بدون شک لغو شدن رویدادهای این شرکت و شرکت‌های دیگر برای بسیاری از کاربران ناخوشایند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی