ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلتفرم‌های گردشگری رزرواسیون هتل
تکنولوژی

پلتفرم‌های رزرو هتل و اقامتگاه می‌توانند فعالیت خود را مجدداً آغاز کنند

پلتفرم‌های گردشگری و رزرو هتل و اقامتگاه از امروز می‌توانند فعالیت خود را مجددا شروع کنند. «رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشوری در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر آن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

پلتفرم‌های گردشگری و رزرو هتل و اقامتگاه از امروز می‌توانند فعالیت خود را مجددا شروع کنند. «رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشوری در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر آن را یک «خبر خوش» در روزهایی که کسب‌وکارها با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو هستند می‌داند. به گفته الفت نسب هتل‌ها بر اساس قانون بسته نیستند و امکان ارائه خدمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران دارند و از همین رو پلتفرم‌های گردشگری مایل بودند تا بتوانند خدمات خود را از نو آغاز نمایند.

الفت نسب باور دارد که شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا قرار نیست به این زودی‌ها پایان یابد و احتمالا چند ماه دیگری نیز دنیا و ایران را درگیر خود خواهد کرد، به همین خاطر هم معتقد است که نباید در طول این چند ماه «اقتصاد را تعطیل کرد» و باید اصناف مختلف به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند. او در همین رابطه می‌گوید:

«پلتفرم‌های گردشگری از بزرگترین متضررین این موضوع بوده‌اند و در پرداخت حقوق پرسنل خود مشکلات شدیدی داشتند. به همین خاطر زمانی که دولت  به هتل‌ها و اقامتگاه‌ها اجازه فعالیت داد، ما هم با نامه‌ای از دادستانی کشور که پیش‌تر دستور توقف فعالیت پلتفرم‌های آنلاین این حوزه را صادر کرده بود، خواستیم که به بازگشایی مجدد این سایت‌ها چراغ سبز نشان دهد تا آنها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بتوانند فعالیتشان را آغاز کنند.»

عضو اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی با اشاره به تعطیلات پیش روی خرداد ماه، می‌گوید که سایت‌های گردشگری و رزرواسیون هتل و اقامتگاه حالا می‌توانند با مساعدت دادستانی فعالیت خود را آغاز نمایند: «خوشبختانه دادستانی کشور هم با درک شرایط موجود این اجازه را به پلتفرم‌ها داده تا با نظارت بهداشتی دقیق و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و خدمات پزشکی به فعالیت خود ادامه دهند.»

دادستانی کشور در نامه‌ای که به مدیران سایت‌های گردشگری زده تاکید کرده که فعالیت آنها فعلا مجاز خواهد بود و در صورت تغییر شرایط و ابطال این مجوز، مراتب را فورا به اطلاع آنها خواهد رساند. الفت نسب در همین راستا تاکید دارد که نظارت روی خدمات پرواز و هتل‌ها و... از سوی نهادهای ذی‌ربط دولتی و حاکمیتی نیز باید صورت گیرد و خود سایت‌ها نیز به عنوان عامل میانه باید نظارت بیشتری روی روند کار خود داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی