ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه آیفون ۱۲

آیفون بعدی احتمالا تا اواسط پاییز از راه نمی‌رسد

آیفون SE 2 که از نظر ظاهری به پرچمدارهای اپل شباهتی ندارد، احتمالا برای چندین ماه تنها آیفون جدید خواهد بود. اپل هفته گذشته از نسخه جدید آیفون SE رونمایی کرد و به زودی آنرا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

آیفون SE 2 که از نظر ظاهری به پرچمدارهای اپل شباهتی ندارد، احتمالا برای چندین ماه تنها آیفون جدید خواهد بود.

اپل هفته گذشته از نسخه جدید آیفون SE رونمایی کرد و به زودی آنرا به دست خریداران می‌رساند اما این گوشی تنها یک میانرده محسوب شده و نمی تواند نظر بخش عمده‌ای از آن طرفداران آیفون را تامین کند. این دسته از کاربران که در پی خرید آیفون ۱۲ هستند، احتمالا باید مدتی طولانی منتظر بمانند چرا که بر اساس گزارشی جدید پرچمدار بعدی کوپرتینویی‌ها تا اواسط پاییز و ماه نوامبر از راه نخواهد رسید.

عرضه آیفون ۱۲

گلدمن ساکس، موسسه خدمات مالی و بانکداری آمریکایی پیش بینی کرده که عرضه آیفون در سه ماهه جاری با افت ۳۶ درصدی مواجه خواهد بود. دلیل این افت بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان است که باعث کاهش درآمدهای کاربران منجر شده است. در نتیجه این بحران بسیاری از کاربران از تعویض آیفون‌های قدیمی خود اجتناب کرده یا به خرید مدلی میانرده به جای پرچمدارهای گرانبها روی خواهند آورد.

احتمالا اپل هم با اطلاع از این شرایط آیفون SE 2 را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این مدل به جای نمایشگر بدون حاشیه دارای طراحی شبیه به آیفون ۸ با لبه های عریض است و دوربین اصلی آن تنها یک سنسور دارد. در واقع اپل قید برخی از ویژگی‌های ظاهری و کاربردی را زده تا قیمت این محصول را به ۳۹۹ دلار رسانده و به گزینه‌ای در دسترس در بازار میان رده تبدیل کند.

کمپانی کوپرتینویی معمولا آیفون های جدیدش را اواخر تابستان و در شهریور معرفی می‌کند. بسیاری از کاربران هم منتظر عرضه آیفون ۱۲ با طراحی جدید و پشتیبانی از 5G هستند اما گزارش گلدمن ساکس از به تاخیر افتادن عرضه این مدل حکایت دارد. بر این اساس شیوع کرونا روی مراحل نهایی طراحی و تولید آیفون ۱۲ اثر گذار بوده و احتمالا تا اواسط پاییز شاهد راهیابی آنها به بازار نخواهیم بود. انتظار می‌رود این سری شامل ۴ عضو با نمایشگرهای ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pylordvader
    pylordvader | ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

    کسی هم منتظرش نبود ☝️?

مطالب پیشنهادی