ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرپرست‌های خانوار متقاضی وام یک میلیون تومانی، سیم کارت رایگان خواهند گرفت

وام یک میلیون تومانی دولت شرایطی را مهیا کرد تا مردم برای ثبت نام و دریافت آن نیازی به مراجعه به بانک‌ها و یا مراجعه به سایت‌های اینترنتی نیز نداشته باشند، در پروتکل دریافت این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

وام یک میلیون تومانی دولت شرایطی را مهیا کرد تا مردم برای ثبت نام و دریافت آن نیازی به مراجعه به بانک‌ها و یا مراجعه به سایت‌های اینترنتی نیز نداشته باشند، در پروتکل دریافت این وام سعی شده تا ساده‌ترین کار ممکن و به دور از ایجاد تجمع و مراجعه فیزیکی اتخاذ شود یعنی استفاده از پیامک. با این وجود همین روش هم انتقاداتی به همراه داشت چرا که گفته می‌شد عده‌ای از سرپرستان خانوار نیازمند این پول دسترسی به سیم‌کارت به نام خود ندارند تا احراز هویتشان تکمیل شود و از همین رو دو اپراتور بزرگ کشور اعلام کرده‌اند که به این افراد سیم‌کارت رایگان اهدا خواهند کرد.

همراه اول و ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود اعلام کرده‌اند که با توجه به نیاز وجود یک سیم کارت به نام سرپرست خانوار، این دو اپراتور تصمیم گرفته‌اند تا سیم‌کارتی رایگان به آن دسته از سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود در شبکه ارتباطی کشور ندارند اهدا نمایند.

هر دو این اپراتورها اعلام نموده‌اند متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباط با این اپراتورها در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند. گفتنیست نحوه خرید آنلاین از سوی این دو اپراتور هنوز اعلام نشده است.

اگر می‌خواهید درباره وام یک میلیون تومانی دولت و نحوه دریافت آن بیشتر بدانید، این مطلب را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sharifat
    sharifat | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

    اره امروز مسجش آمد اخه اگه بتونم مسج بگیرم یعنی سیم کارت دارم واقعا چی فکر میکنند

  • peyman pf
    peyman pf | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

    دولت نقشه کشیده مردم بیشتری کورونا بگیرن... برید جلوی پست بانک ها رو ببینید. این دولت فاشیسته. صد درصد ضد مردم. کاش دروغ و وقاحت انسان هم حدی داشت مستر روهانی

  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

    چه عالییییی?????یه سیم کارت ده تومنی هم میدن پس....اصلا اینجا خوده بهشتهههههه

  • noisymind
    noisymind | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

    یک میلیون تومان! یعنی اگه فرض کنیم دلار 16 هزار تومان هم باشه ( که بیشتره!) میشه حدود 62 دلار!! که خیلی با کمک های 2500 دلاری کانادا و امریکا و ... به مردمش فاصله داره! تازه اینها میخوان پس هم بگیرن! ضمن اینکه اصولا سرپرستان خانواده ای که سیم کارت ندارن حتما افراد مسنی یا بعضا کم توانی هستند که احتمالا خیلی توانایی استفاده از گوشی یا سیم کار رو نداشتن و برا همین براشون تهیه نکردن. حالا دولت میخواد این فرد مسن و مستعد آلوده شدن به کرونا رو بدیل همون کم توانی که گفتم با یک فرد دیگه خانواده با هم بکشونه بیرون و به مراکز فروش سیم کارت! تا بهشون سیم کارت رایگان بده برای 62 دلار!!!!

مطالب پیشنهادی