ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پلی استور
نرم افزار و اپلیکیشن

سیاست‌های پلی استور بروز می‌شوند؛ جلوگیری از کلاهبرداری توسط اشتراک برنامه

گوگل هرچند وقت یکبار، سیاست‌های پلی استور را بروز می‌کند. این شرکت قصد دارد با سیاست‌های جدید خود، مانع از کلاهبرداری با استفاده از اشتراک درون برنامه‌ای شود و توسعه دهندگان قبل از انتشار برنامه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

گوگل هرچند وقت یکبار، سیاست‌های پلی استور را بروز می‌کند. این شرکت قصد دارد با سیاست‌های جدید خود، مانع از کلاهبرداری با استفاده از اشتراک درون برنامه‌ای شود و توسعه دهندگان قبل از انتشار برنامه خود در این فروشگاه اپلیکیشن باید از گوگل تاییدیه دریافت کنند.

بر اساس سیاست‌های جدید پلی استور، توسعه‌دهندگان باید اطلاعات شفافی در رابطه با ویژگی‌های نسخه رایگان و پولی اپلیکیشن خود در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این، باید یک راه ساده برای لغو اشتراک ارائه کنند تا کاربران در این زمینه با مشکلی روبه‌رو نشوند. گوگل همچنین قصد دارد با یک نوتیفیکیشن، به کاربران پایان دوره آزمایشی رایگان و آغاز اشتراک پولی را اطلاع دهد تا مانع از پرداخت هزینه اضافه توسط آن‌ها شود.

این اولین باری نیست که گوگل با سیاست‌های پلی استور قصد دارد از حریم خصوصی و امنیت کاربران حفاظت کند. این شرکت نزدیک به دو ماه پیش به توسعه دهندگان اعلام کرد که برای دریافت اطلاعات مکانی کاربران، باید از آن تاییدیه دریافت کنند. توسعه دهندگان از مرداد ماه مجبور به دریافت تاییدیه می‌شوند. بر اساس گزارش‌ها، بهبودهای دیگری در پلی استور اعمال می‌شوند که مشکلات مربوط به محتوا و برنامه‌های گمراه کننده را رفع می‌کنند.

پلی استور

سیاست‌های جدید پلی استور قصد دارند از دستکاری دوره‌های رایگان و مدل‌های اشتراک برای کلاهبرداری از کاربران جلوگیری کنند. این نوع برنامه‌ها اغلب شرایط و مقررات پیچیده‌ای برای کاربران درنظر می‌گیرند که باعث سوء‌استفاده از آن‌ها می‌شود.

گوگل برای صدور تاییدیه اعلام کرده که توسعه‌ دهندگان باید به صورت واضح و کامل ویژگی‌های نسخه رایگان و پولی اپلیکیشن‌های خود را اعلام کنند. این شرکت همچنین به کاربران زمان پایان دوره آزمایشی رایگان را هشدار می‌دهد. گوگل همچنین برای کاربرانی که قصد حذف برنامه‌ای با اشتراک فعال را دارند نیز نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. این تغییرات از 27 خرداد در پلی استور اعمال می‌شوند. تا قبل از این تاریخ، مراقب اشتراک‌ برنامه‌ها باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی