ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی Velvet
تکنولوژی

رویکرد متفاوت LG در معرفی موبایل: طراحی ظاهری Velvet رونمایی شد [تماشا کنید]

کمپانی ال جی چندی پیش از زبان طراحی مینیمال خود برای گوشی‌های آینده رونمایی کرد. چندی پس از آن نیز نام گوشی بعدی این کمپانی که از این زبان طراحی پیروی می‌کند منتشر شد. اکنون ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

کمپانی ال جی چندی پیش از زبان طراحی مینیمال خود برای گوشی‌های آینده رونمایی کرد. چندی پس از آن نیز نام گوشی بعدی این کمپانی که از این زبان طراحی پیروی می‌کند منتشر شد. اکنون کمپانی کره‌ای به صورت رسمی از طراحی گوشی ال جی Velvet رونمایی کرده است.

ال جی Velvet همان طور که این کمپانی وعده داده بود با هدف ساده‌سازی طراحی گوشی به بازار عرضه خواهد شد. مهم‌ترین تغییری که در این گوشی شاهد هستیم مربوط به چینش سنسورهای دوربین است. ال جی برای مینیمال کردن و کاستن از شلوغی‌های پشت این گوشی از ۴ دایره استفاده کرده که به ترتیب از بالا به پایین کوچک می‌شوند. چهارمین و کوچک‌ترین دایره نیز مربوط به فلاش دوربین Velvet بوده و ال جی نام این چینش را «قطره باران» انتخاب کرده است.

کمپانی ال جی برای متمایزتر کردن گوشی خود از دیگر گوشی‌های موجود در بازار، از المان طراحی جدیدی به نام «کمان سه بعدی» استفاده کرده که در پی آن لبه‌های نمایشگر و قاب پشتی به صورت متقارن انحنا پیدا کرده‌اند تا در دست گرفتن ال جی Velvet حس بهتر و طبیعی‌تری را به کاربر القا کند. ال جی در رابطه با این المان طراحی می‌گوید:

«این طراحی هنرمندانه به معنی کمتر شدن لبه‌های تیز و زوایای قائم است تا در دست گرفتن آن هم حس بهتری را به کاربر القا کند و هم دیدن آن لذت‌بخش‌تر باشد.»

ال جی Velvet

نکته دیگری که پیش از نیز گمان می‌رفت ال جی برای گوشی جدید خود در نظر بگیرد، چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ 5G است. در نتیجه به طور قطع می‌دانیم این کمپانی کره‌ای هنوز تصمیمی مبنی بر معرفی پرچمداران خود با این زبان طراحی را ندارد. البته واضح است که ال جی سعی دارد در ابتدا واکنش‌ها نسبت به این زبان طراحی را در ال جی Velvet بسنجد و در صورت مثبت بودن، آن را به پرچمداران خود نیز بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • pesar
    pesar | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خیلی قشنگه و مینیمالیستی طراحی کردن و رنگ هاشم پر انرژی هست بر خلاف هموطن اش سامسونگ

    فقط تنها ایرادی که میشه به المان هاش گرفت یکی اینه که چیدمان قطره اصلا نشون نمیده که گوشیت چند تا دوربین داره? در یک نگاه مثل گوشی های تک دوربینه ، بنظرم مناسب پرچمدارا نیست?

    نکته دوم ام کمان ۳بعدی هست که درسته قشنگه و راحت ولی اگر الجی ادعا کرده که جدیده باید یک نگاهی به سری اج سامسونگ حالا مثلا مدلی مثل نوکیا۸سیروکو بندازن?

    در هر حال الجی کمپانی پرتلاشی و پر ابداعی بوده امیدوارم به بازی رقابت برگرده و یکم به این بازار پر از چینی جات هیجان بده...

    بازار موبایل بدون بازیگرای قدیمیش که قواعد رقابت رو رعایت میکردن بی هیجان شده...

    بازیگرایی مثل htc sony LG nokia موتورولا

  • ℳԊT
    ℳԊT | ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

    گوشی فقط GLX !

    • ℳԊT
      ℳԊT | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

      چون ایرانیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی