ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گفتگوی زنده با مدیرعامل الوپیک در اینستاگرام دیجیاتو، امشب ساعت ۲۱:۳۰

سلسله لایوهای اینستاگرامی دیجیاتو که با نام Ontech شناخته می‌شوند و در ایام شیوع کرونا از اکانت رسمی اینستاگرام دیجیاتو پخش می‌شوند، امشب میزبان مدیرعامل الوپیک خواهد بود. «مهدی نایبی» در این لایو اینستاگرامی قصد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

سلسله لایوهای اینستاگرامی دیجیاتو که با نام Ontech شناخته می‌شوند و در ایام شیوع کرونا از اکانت رسمی اینستاگرام دیجیاتو پخش می‌شوند، امشب میزبان مدیرعامل الوپیک خواهد بود. «مهدی نایبی» در این لایو اینستاگرامی قصد دارد درباره وضعیت کسب‌وکارهای آنلاین در ایام شیوع کرونا صحبت نماید.

محورهای صحبت گفتگوی امشب فعالیت الوپیک در زمان شیوع ویروس کرونا، رفتار صدا و سیما با استارتاپ‌ها، رقابت الوپیک با سایر رقبا در بازار، الوپست و به طور کلی وضعیت کسب‌وکارهای آنلاین در ایام شیوع کرونا خواهد بود.

«مانی قاسمی» موسس و سردبیر دیجیاتو مجری‌گری برنامه‌های Ontech را برعهده دارد و در این برنامه ضمن مرور خبرهای تکنولوژی و صحبت‌های گوناگون در زمینه تکنولوژی، سعی می‌شود تا با فعالین اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور گفتگوهایی صورت بگیرد تا شرایط حال حاضر این جامعه بزرگ بیشتر شنیده شود.

برنامه Ontech از طریق این لینک درست راس ساعت ۹.۳۰ شب در دسترس خواهد بود. آن را از دست ندهید. یادتان باشد در کنار سوالاتی که ما قصد داریم از مدیرعامل تپسی بپرسیم، شما نیز می‌توانید در بخش سوالات در پخش زنده اینستاگرام، سوالات خود را بیان کنید تا در این مصاحبه‌ی زنده، مطرح شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی