ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه آینده؛ ایرپاد پرو لایت در راه است؟

با اینکه اپل سال ۲۰۱۹ از مدل جدید ایرپاد رونمایی کرد و در همان سال هم ایرپاد پرو از راه رسید، اما شایعات حاکی از آنند که ایرباد جدیدی در راه است و ماه آینده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴

با اینکه اپل سال ۲۰۱۹ از مدل جدید ایرپاد رونمایی کرد و در همان سال هم ایرپاد پرو از راه رسید، اما شایعات حاکی از آنند که ایرباد جدیدی در راه است و ماه آینده (مه) به جمع خانواده ایرپادهای اپل اضافه خواهد شد.

جان پراسر (Jon Prosser) افشاگر مسائل مربوط به اپل از کانال یوتیوبی «Front Page Tech» توییتی منتشر کرده و در آن مدعی شده ایرپاد جدید «آماده عرضه» است و احتمالاً همراه با مک بوک پرو جدید که آن هم شایعه شده ماه آینده روانه بازار می‌شود، به بازار عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز اطلاعات کاملا دقیقی در دسترس نیست، اما این ایرباد می‌تواند نسل سوم ایرپاد معمولی و یا حتی نسخه ارزان قیمت ایرپاد پرو بدون قابلیت حذف نویز فعال به نام ایرپاد پرو لایت (Airpods Pro Lite) باشد که اوایل سال جاری میلادی شایعه عرضه آن منتشر شد

.

احتمال عرضه ایرپاد جدید در ماه مه

این شایعه اولین بار توسط یک خبرگزاری تایوانی به نام Digitimes مطرح شد که در گزارش خود در مورد محصولاتی که قرار است در این کشور تولید شوند، به نام «ایرپاد پرو لایت» نیز اشاره و تاریخ عرضه آن را سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

اولین مدل ایرپاد اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و همانطور که پیش تر گفته شد مدل جدید آن نیز اوایل سال ۲۰۱۹ از راه رسید، به همین دلیل احتمال عرضه یک مدل ارزان قیمت در سری ایرپاد پرو در آینده نزدیک، بیشتر از عرضه یک مدل کاملاً جدید است.

با این وجود در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در مورد ایرپاد جدید و همچنین سری جدید مک بوک پرو صحبت کرد. با انتشار شایعات جدید، احتمال اضافه شدن عضو جدید به خانواده‌های این دو محصول نیز بیشتر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی