ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استار وارز
تکنولوژی

انتشار تصاویر رسمی «جنگ ستارگان» برای استفاده در پس زمینه تماس‌های ویدیویی

برگزاری ویدیو کنفرانس این روزها به یکی از روتین‌ترین کارها تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال رعایت قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی، تلاش می‌کنند تمامی جلسات خود به کمک اپ‌های تماس تصویری انجام دهند. با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۱

برگزاری ویدیو کنفرانس این روزها به یکی از روتین‌ترین کارها تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال رعایت قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی، تلاش می‌کنند تمامی جلسات خود به کمک اپ‌های تماس تصویری انجام دهند. با این حال آیا تاکنون در حین مکالمه تصویری به پشت سر خود دقت کرده‌اید؟ خوشبختانه کمپانی دیزنی برای این کار نیز چاره‌ای اندیشیده و با عرضه تصاویر پس‌زمینه با کیفیت از دنیای «استار وارز» سعی دارد تماس‌های تصویری شما را جذاب‌تر از گذشته کند.

اکثر برنامه‌های ویدیو کال مانند زوم و اسکایپ، به کاربر اجازه می‌دهند تا تصویر پس‌زمینه خود را محو کنند. در نتیجه زمانی که ظاهر شما کمی نامرتب باشد، توجه دیگران بیشتر به شما جلب می‌شود. اگر شرایط فوق را تجربه کرده باشید، می‌دانید که جلب توجه در ویدیو کال اصلا پدیده خوبی نیست. از همین رو می‌توانید با بارگذاری یک تصویر هیجان‌انگیز، به ویدیو کال‌های خود رنگ و بوی تازه ببخشید.

استار وارز

با رفتن به وب سایت این مجموعه فیلم‌های پر طرفدار، می‌توانید پس‌زمینه‌های با کیفیتی از مکان‌های مختلف این سری دانلود کنید و با استفاده از آن‌ها در پس‌زمینه تماس تصویری خود، متمایز شوید. از مکان‌های معروف این سری می‌توان به «Star Destroyer»، «Death Star» و «Millennium Falcon» اشاره کرد. البته پیش از این نیز خودتان می‌توانستید با اسکرین شات گرفتن از فیلم‌های این سری، تصاویر پس‌زمینه خود را خلق کنید.

با این حال با توجه به این که این عکس‌ها توسط اعضای خود این سری از فیلم‌های محبوب منتشر شده، می‌توان از کیفیت بالای آن‌ها مطمئن بود. به صورت کلی ۳۱ عکس از مکان‌های خاص این مجموعه برای دانلود در نظر گرفته شده که می‌توان از آن‌ها به عنوان تصویر پس‌زمینه تبلت یا لپ تاپ نیز استفاده کرد. اگر همیشه علاقه داشتید روی صندلی امپرور بنشینید و با مخاطبین متعدد خود صحبت کنید، فرصتی بهتر از این هیچ وقت گیرتان نمی‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی