ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید گوشی موبایل
تکنولوژی

کرونا، متهم اصلی فروش کمتر از انتظار گلکسی S20 سامسونگ

گزارش جدید نشان می‌دهد سری گلکسی S20 فروش کمتری را نسبت به سری گلکسی S10 تجربه می‌کند. علت اصلی فروش کمتر این سری، تقاضای پائین برای محصولات مصرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

گزارش جدید نشان می‌دهد سری گلکسی S20 فروش کمتری را نسبت به سری گلکسی S10 تجربه می‌کند. علت اصلی فروش کمتر این سری، تقاضای پائین برای محصولات مصرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.

سامسونگ اواسط بهمن ماه سری گلکسی S20 را رونمایی کرد و این خانواده از اوایل فروردین ماه از بیشتر کشورها قابل خریداری است. با این حال آمار فروش جدیدترین پرچمداران سامسونگ نه تنها انتظارات این سازنده کره‌ای را برآورده نکرده، بلکه حتی به آمار فروش نسل قبلی در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره جنوبی نیز نرسیده است.

فروش کمتر سری گلکسی S20 نسبت به گلکسی S10 به دلیل پاندمی کرونا

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای Yonhap News، سری گلکسی S20 فروش کمتری را نسبت به سری گلکسی S10 تجربه می‌کند. علت اصلی فروش نا امید کننده این سری، تقاضای پائین برای محصولات مصرفی به دلیل پاندمی کووید ۱۹ اعلام شده است. اپراتورهای موبایل کره جنوبی مدعی شده‌اند که مجموع فروش گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا، به تنها ۶۰ درصد از آمار فروش سری گلکسی S10 رسیده است.

تاکنون آمار رسمی فروش سری گلکسی اس ۲۰ از سوی سامسونگ منتشر نشده، ولی این شرکت ادعا می‌کند که آمار فروش جدیدترین پرچمدارانش به حدوداً ۸۰ درصد از آمار فروش سری گلکسی S10 رسیده است.

به خاطر فروش ضعیف سری گلکسی S20 برخلاف انتظارات سامسونگ، پیش بینی می‌شود بخش «IT & Mobile Communications» این شرکت به سود عملیاتی نزدیک به ۲ میلیارد دلار یا کمتر در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ دست یابد.

البته پاندمی کرونا فقط به سامسونگ زیان وارد نکرده است. پیش بینی می‌شود بیشتر تولیدکنندگان موبایل و سازندگان محصولات مصرفی زیان بیشتری در سال جاری میلادی در مقایسه با سال قبل ببینند. شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics پیش بینی فروش گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ را از ۱.۳ میلیارد واحد، به ۱ میلیارد کاهش داده است.

سامسونگ گزارش مالی خود برای سه ماه اول سال ۲۰۲۰ را اواخر ماه جاری میلادی منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    نه مشکلش کرونا نیست،، مگه طرف مغز نداره بخواد این همه پول بده واسه این گوشی،،، نصف این پول و میره قویترین موبایل جهان و میگیره باهاش شیائومی می 10 پرو و یا اپوو فایند ایکس پرو

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    هیچ ربطی ب کرونا نداره پرداخت این مبلغ برای یک گوشی با سیستم عامل اندروید و نهایتا دو سال آپدیت، و فقط بخاطر دوربین کار معقولی نیست و مطمئنا این اتفاق ثابت کرده انسانهایی که از مغذشون استفاده میکنند و عاقل هستند بیشتر شده

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یه دلیل فروش کمش هم نداشتن تفاوت زیاد با s10 هست.
    کسی که s10 داره دلیلی نمیبینه که بیاد موبایلش رو با s20 تعویض کنه

مطالب پیشنهادی