ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ می‌گوید به زودی مشکل نمایشکر گلکسی S20 اولترا را حل می‌کند

سامسونگ باگ سبز شدن نمایشگر در گلکسی S20 اولترا را تأیید کرد و گفت که بروزرسانی نرم افزاری برای رفع آن را به زودی منتشر می‌کند. هفته پیش گزارش کردیم که آپدیت امنیتی ماه آوریل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

سامسونگ باگ سبز شدن نمایشگر در گلکسی S20 اولترا را تأیید کرد و گفت که بروزرسانی نرم افزاری برای رفع آن را به زودی منتشر می‌کند.

هفته پیش گزارش کردیم که آپدیت امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۰ باگ عجیبی را در گلکسی S20 اولترا به وجود آورده است. برخی کاربران این مدل گزارش کرده‌اند که پس از نصب کردن این بروزرسانی، در بعضی مواقع لایه‌ای سبز رنگ روی نمایشگر را می‌پوشاند.

سایت Sammobile گزارش می‌کند که سامسونگ در حال توسعه به روزرسانی برای این باگ بوده و به زودی آن را منتشر می‌کند. سازنده کره‌ای در بیانیه‌ای به این سایت، باگ سبز شدن نمایشگر را تأیید کرد و گفت که پچ برطرف کننده آن به زودی منتشر می‌شود. سامسونگ آپدیت مشکل ساز را هم حذف کرده و دیگر از طریق نرم افزار Smart Switch قابل دانلود نیست.

باگ سبز شدن نمایشگر زمانی اتفاق می‌افتد که نرخ رفرش نمایشگر بالاتر از ۶۰ هرتز و میزان روشنایی کمتر از ۳۰ درصد باشد. بیشتر شکایت‌ها مربوط به نسخه اگزینوس گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌شوند که به چیپست اگزینوس ۹۹۰ مجهز شده است.

سامسونگ در بیانیه خود می‌نویسد:

«سامسونگ از مشکل گزارش شده، که ظاهراً در تعداد بسیار کمی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ اولترا دیده شده، آگاه است. ما قصد داریم بروزرسانی نرم افزاری را در سریع ترین زمان ممکن برای حل این مشکل به زودی منتشر کنیم.»

اینکه سامسونگ وجود باگ را تأیید کرده و در حال توسعه به روزرسانی برای برطرف کردن آن برآمده، خبر خوشحال کننده‌ای است. البته این شرکت در بیانیه خود می‌گوید «تعداد بسیار کمی» از کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا به باگ سبز شدن نمایشگر برخورد کرده‌اند که با حجم بالای شکایت کاربران در تناقض است.

تا زمان انتشار به روزرسانی نرم افزاری توسط سامسونگ، می‌توان این مشکل را به طور موقتی و با تنظیم کردن رفرش ریت روی ۶۰ هرتز برطرف کرد. این راه حل به هیچ عنوان راه حل قطعی و ایده آل نبوده و تا مدتی کاربر را از تجربه روان‌تر محتواها منع می‌کند؛ ولی در حاضر فقط به کمک همین راه حل می‌توان باگ مذکور را رفع کرد.

تاریخ دقیق انتشار این به روزرسانی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    کدوم ادم عاقلی واسه پرچم داره سامسونگ این همه پول میده،، نصف این پول و میده قوی ترین گوشی های جهان هم از نظر سخت افزار هم از نظر دوربین 2تای اول انتوتو xiaomi mi10pro, oppo finde x pro

    • فراز
      فراز | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      کدوم آدم عاقلی پولشو می‌ریزه دور بابت گوشیای چینی که مشخص نیست با داده های ما چکار میکنن توشون، عقل حکم می‌کنه از هر چیز چینی بترسی

      • حین
        حین | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

        کدوم آدم عاقل میاد میگه سامسونگ امن‌تره سامسونگی که حتی بوت لودر گوشی‌هاش رو همیشه سعی کرده بسته نگه داره و به کاربر اجازه باز کردنشو نده؟

مطالب پیشنهادی