ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل بادز ۳
تکنولوژی

تصاویر لو رفته از پیکسل بادز ۳ خبر از طراحی ساده‌تر می‌دهند

گوگل هنوز هدفون‌های کاملا بی سیم خود به نام پیکسل بادز ۲ را به بازار عرضه نکرده، ولی اکنون عکس‌های پیکسل بادز ۳ احتمالی افشا شده و از طراحی جدید و ساده‌تر خبر می‌دهند. بر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

گوگل هنوز هدفون‌های کاملا بی سیم خود به نام پیکسل بادز ۲ را به بازار عرضه نکرده، ولی اکنون عکس‌های پیکسل بادز ۳ احتمالی افشا شده و از طراحی جدید و ساده‌تر خبر می‌دهند.

بر اساس پتنتی که گوگل در انجمن دارایی‌های معنوی ملی چین (CNIPA) ثبت کرده، می‌توان طراحی ایربادهای کاملا بی سیم این کمپانی را دید. با کمی دقت به این ایربادهای کوچک، متوجه می‌شویم که هیچ شباهتی به پیکسل بادز ۲ که همراه نسل چهارم پیکسل معرفی شده بود، ندارد. در نتیجه بسیاری گمان می‌کنند گوگل در حال توسعه نسل سوم هدفون‌های خود است.

طراحی احتمالی پیکسل بادز ۳ تفاوت بسیاری با پیکسل بادز ۲ داشته و بیشتر به نسخه اولیه شباهت دارد (اگر سیم‌های نسخه اصلی را در نظر نگیریم). در هر صورت به نظر می‌رسد گوگل به دنبال طراحی ساده‌تری است و قصد دارد ابعاد کلی ایربادها را کاهش دهد. البته در تصویری که از این هدفون مرموز منتشر شده، هیچ نشانی از اندازه دقیق آن‌ها وجود ندارد.

پیکسل بادز ۳

با این حال این ایربادز که در تصویر نمایش داده شده، عاری از هرگونه زوایای تیز و گوشی‌های گرد نسخه فعلی بوده و مشخص است هدف گوگل تعبیه گوشی‌هایی مشابه پیکسل بادز نسل اول در طراحی این هدفون‌ها بوده. تصویرهای منتشر شده همراه این پتنت جزئیات دیگری را افشا نکرده و در نتیجه از کیفیت صدا و ویژگی‌های نرم‌افزاری آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

البته درز کردن این تصاویر در نوع خود جالب است، زیرا هنوز پای پیکسل بادز ۲ به بازار باز نشده و نسخه‌ای هم که گوگل در مراسم معرفی به کاربران نشان داد، بیشتر شبیه یک ماکت بود تا نسخه نهایی. در نتیجه نمی‌توان با قطعیت از نام و بازار هدف این هدفون‌های واقعا بی سیم صحبت کرد. به احتمال زیاد گوگل طی ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری را از این ایرباد‌های واقعا بی سیم مرموز منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی