ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسلا سایبرتراک
خودرو

ایلان ماسک: تسلا سایبرتراک می‌تواند برای مدتی روی آب شناور بماند

سال گذشته تسلا سایبرتراک (Cybertruck) رسما معرفی شد اما هنوز اطلاعات کاملی از ویژگی‌های آن نداریم و برخی مواقع ایلان ماسک توسط توییتر تعدادی از آن‌ها را با ما در میان می‌گذارد. به تازگی مدیرعامل تسلا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

سال گذشته تسلا سایبرتراک (Cybertruck) رسما معرفی شد اما هنوز اطلاعات کاملی از ویژگی‌های آن نداریم و برخی مواقع ایلان ماسک توسط توییتر تعدادی از آن‌ها را با ما در میان می‌گذارد. به تازگی مدیرعامل تسلا در توییتی اعلام کرده این پیکاپ می‌تواند برای مدتی روی آب شناور بماند.

روز دوشنبه یکی از طرفداران تسلا در توییتر سوالی مبنی بر امکان رانندگی با سایبرتراک در آب و همچنین عدم خسارت به این پیکاپ در صورت عبور از آب و جریان‌های متلاطم از ایلان ماسک پرسید و مدیرعامل تسلا در پاسخ به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر عبور، این خودرو می‌تواند حتی برای مدتی روی آب شناور بماند. در حال حاضر تسلا نسبت به این گفته مدیر عامل خود واکنشی نشان نداده و هنوز نمی‌دانیم این ویژگی چه کاربردی می‌تواند داشته باشد. همچنین این موضوع مشخص نشده که راننده چگونه می‌تواند میان عبور از آب یا شناوری یکی را انتخاب کند، البته اگر چنین ویژگی در این پیکاپ وجود داشته باشد.

تسلا سایبرتراک

علاوه بر شناوری سایبرتراک، کاربر دیگری در رابطه با وجود پمپ حرارتی در این پیکاپ سوالی از ماسک پرسیده است. تسلا مدل Y به پمپ حرارتی مجهز شده، بنابراین آیا خریداران سایبرتراک نیز به چنین ویژگی دسترسی خواهند داشت؟ بر اساس گفته ماسک، پمپ حرارتی و چندین قابلیت دیگر برای این پیکاپ درنظر گرفته شده است.

تولید تسلا سایبرتراک از اواخر سال 2021 آغاز می‌شود و ماسک در گذشته اعلام کرده بود که این شرکت در حال جستجو برای یافتن محلی مناسب برای ایجاد کارخانه و تولید این پیکاپ است. با توجه به اظهارات ماسک تا به امروز، سایبرتراک یک خودروی بسیار مناسب برای آفرود خواهد بود. مدیر عامل تسلا چند روز پیش در توییتی به سیستم تعلیق بادی این پیکاپ اشاره کرده بود که توانایی‌های آفرود آن را بهبود می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با paint ویندوز طراحیش کردن

  • amir hn
    amir hn | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یه وقتایی یه طرح جدید از خودرو میبینی و در نگاه اول تو ذوقت میخوره ولی وقتی بیشتر بهش نگاه میکنی کم کم نظرتو جلب میکنه.
    این ماشین از روز اولی که اومد داغان بود
    هنوزم هست :)

  • Sakaei
    Sakaei | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    این چ مدلشه ؟
    بین این همه خودرو های پرزرق و برق این چه قیافه ایه برای ماشین درس کردن ؟

مطالب پیشنهادی