ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قرار دادن موزیک روی استوری
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: شش اپلیکیشن برای قرار دادن موزیک روی استوری اینستاگرام

اینستاگرام سال گذشته با معرفی ویژگی Music امکان قرار دادن موزیک روی استوری ها را فراهم کرد. ولی متأسفانه این ویژگی محدودیت‌های خاص خودش را دارد، از جمله این که برای قرار دادن موزیک روی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام سال گذشته با معرفی ویژگی Music امکان قرار دادن موزیک روی استوری ها را فراهم کرد. ولی متأسفانه این ویژگی محدودیت‌های خاص خودش را دارد، از جمله این که برای قرار دادن موزیک روی استوری فقط به آرشیو موسیقی‌های اینستاگرام محدود هستید و توان انتخاب از آرشیو شخصی را ندارید.

برای همین همچنان اپ‌های شخص ثالث برای قرار دادن موزیک روی استوری طرفدار دارند. در این مقاله شش مورد از بهترین این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام ابزاری اختصاصی برای خلق استوری‌های زیبای موزیکال را در اختیارتان قرار می‌دهند.

FilmoraGo

قرار دادن موزیک روی استوری

اپلیکیشن نام‌آشنای FilmoraGo یکی از ساده‌ترین ابزارهای موزیکال کردن استوری را دارد. شاید کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد، اما می‌توانید مطمئن باشید تمام نیازهایتان از قرار دادن موزیک روی استوری را برطرف می‌کند.

FilmoraGo چندین Preset یا فایل آماده برای گذاشتن روی ویدیو را در خودش آرشیو کرده. اما به جز این موارد می‌توانید آهنگ‌های مناسبتی را هم دانلود و به آرشیو اپلیکیشن اضافه کنید. همچنین در قسمت Library امکان استفاده از فایل‌های شخصی‌تان را هم دارید که بیشترین استفاده را خواهد داشت.

FilmoraGo

FilmoraGo

سازنده: Wondershare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

Quik

قرار دادن موزیک روی استوری

Quik، اپلیکیشن ویرایش ویدیوی دوربین‌های گوپرو هم جزو گزینه‌های خوبیست که برای قرار دادن موزیک روی استوری در اختیار دارید. کوییک به جز ابزار مناسب برای برش زدن موسیقی، انواع و اقسام انیمیشن تعویض صفحه و فونت‌های جذاب را هم در خودش دارد که با آن‌ها بتوانید یک خروجی بسیار زیبا و هیجان انگیز تحویل بگیرید.

به جز موزیک‌های آماده (با انیمیشن‌های اختصاصی) که هر کدام برای شرایط خاصی کاربرد دارند، امکان استفاده از موزیک‌های حافظه را هم دارید. نکته خوب در مورد کوییک اینجاست که به جز کنترل کامل روی موسیقی امکانات ویژه‌ای برای انیمیشن‌ها را هم داراست که به ویدیوی شما شور و حال خاصی می‌دهند.

Quik

Quik

سازنده: GoPro قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 245 / 99 مگابایت زبان:

InShot

قرار دادن موزیک روی استوری

اگر برای قرار دادن موزیک روی استوری به اپ پیشرفته‌تری نیاز داشتید، InShot می‌تواند رضایت خاطرتان را جلب کند. ساختار لایه‌ای اپلیکیشن (مثل ادوبی پریمیر در رایانه) امکانی فراهم کرده که تسلط بسیار بالایی روی موسیقی داشته باشید.

به غیر از موسیقی‌های جذاب پیش‌فرض که در کالکشن آمده می‌توانید از فایل‌های خودتان در حافظه هم استفاده کنید؛ دقیقا تعیین کنید که موسیقی از چه ثانیه‌ای شروع شود یا صدای پس‌زمینه چقدر بلند باشد. حتی امکانی فراهم شده که صدای خودتان را ضبط و به شکل دکلمه به ویدیویتان اضافه کنید.

InShot

InShot

سازنده: .InShot Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110 / 30 مگابایت زبان:

VideoShow

قرار دادن موزیک روی استوری

مزیت استفاده از Video Show امکان اضافه کردن چندین فایل موسیقی است. این اپلیکیشن امکانات بسیار جالبی دارد که به ندرت در نمونه‌های مشابه پیدا می‌کنید. به عنوان مثال قابلیتی در آن هست که اجازه می‌دهد موسیقی دلخواهتان را از ویدیوها بیرون بکشید و در استوری‌هایتان استفاده کنید.

به غیر از این آرشیو موسیقی خود Video Show هم مطمئنا توجه‌تان را جلب خواهد کرد. اپلیکیشن یک منو را به کلی به موزیک اختصاص داده که می‌توانید در آن بگردید و بسته به سبک موزیک دلخواهتان را انتخاب کنید. اکثر امکانات این اپ به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و این یکی دیگر از مزایایش به شمار می‌آید.

VideoShow

VideoShow

سازنده: EnjoyMobi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 208 / 24 مگابایت زبان:

VivaVideo

قرار دادن موزیک روی استوری

اپلیکیشن VivaVideo امکاناتی مشابه Video Show دارد، هر چند که رابط کاربری‌اش به شلوغی رقیب نیست و کمی ساده‌تر و سرراست‌تر کارتان را در آن پیش می‌برید. درست مثل سایر اپلیکیشن‌ها هم امکان استفاده از موزیک‌های آماده را دارید و هم فایل‌ها حافظه. ساختار لایه‌ای اپلیکیشن هم تسلط بالایی روی ویرایش موسیقی به شما می‌دهد ضمن این که امکان ویژه اضافه کردن دکلمه به ویدیو‌ها را هم خواهید داشت.

VivaVideo خروجی‌هایش را با واترمارک تحویل می‌دهد. اگر دوست ندارید این واترمارک را در گوشه صفحه ببینید لازم است نسخه حرفه‌ای اپلیکیشن را خریداری کنید.

VivaVideo

VivaVideo

سازنده: .QuVideo Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 268 / 55 مگابایت زبان:

Adobe Premiere Rush

قرار دادن موزیک روی استوری

اکثر افرادی که با ادوبی پریمیر کار کرده‌اند، نمی‌توانند راحت از آن دل بکنند. اگر شما هم جزو طرفداران این نرم‌افزار فوق‌العاده هستید، باید بگویم که اپلیکیشن موبایل پریمیر هم از بعضی جهات دست کمی از نسخه رایانه‎‌اش ندارد.

پریمیر راش به غیر از ارائه امکانات روتین چند قابلیت ویژه هم در آستین دارد، به عنوان مثال استفاده از هوش مصنوعی برای تنظیم صدای ویدیو و امکان میکس کردن حرفه‌ای. همه این‌ها در کنار سیستم لایه‌ای ویرایش و البته همگام‌سازی پروژه بین گوشی و رایانه باعث شده که پریمیر راش به یک اپلیکیشن استثنایی تبدیل شود.

Adobe Premiere Rush

Adobe Premiere Rush

سازنده: .Adobe Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 454 / 84 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی