ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاولیون x360
تکنولوژی

رونمایی HP از لپ تاپ پاولیون x360؛ پردازنده نسل دهم اینتل و LTE

کمپانی HP به تازگی از جدیدترین لپ تاپ میان‌رده خود به نام پاولیون x360 رونمایی کرده است. این لپ تاپ ۱۴ اینچی برای اولین بار بدنه فلزی یکپارچه را به میان‌رده‌ها آورده و قصد دارد ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

کمپانی HP به تازگی از جدیدترین لپ تاپ میان‌رده خود به نام پاولیون x360 رونمایی کرده است. این لپ تاپ ۱۴ اینچی برای اولین بار بدنه فلزی یکپارچه را به میان‌رده‌ها آورده و قصد دارد با قیمتی ارزان، تجربه‌ای پریمیوم را به کاربران اعطا کند.

بدنه جدید پاولیون x360 تماما از فلز ساخته شده و HP نام «Seamless 3D Metal» یا «فلز یک پارچه ۳ بعدی» را برای آن انتخاب کرده است. این کمپانی معروف با این کار ارزش لپ تاپ میان‌رده خود را بیشتر کرده و در قبال پولی که از کاربران دریافت می‌کند، لپ تاپی با کیفیت‌تر را تحویل می‌دهد. به دنبال بروزرسانی در بخش‌های ظاهری، کمپانی آمریکایی از باطن دستگاه خود نیز غافل نشده است.

پاولیون x360

HP لپ تاپ پاولیون x360 جدید را با پردازنده نسل دهم اینتل از سری کم‌مصرف «Ice Lake» یا همان سری «U» به فروش می‌رساند. کاربران می‌تواند لپ تاپ خود را به پردازنده اینتل Core i5-1035G1، Core i3-1005G1 و Core i7-1065G7 مجهز کنند. در صورتی که قوی‌ترین پردازنده را خریداری کنید، گرافیک اینتل آیریس پلاس نیز به کمک شما می‌آید. مطابق معمول، کمپانی دانمارکی «Bang & Olufsen» اسپیکرهای این لپ تاپ را تامین می‌کند.

این کمپانی همچنین تصمیم گرفته برای اولین بار قابلیت LTE را به لپ تاپ میان‌رده خود اضافه کند تا اگر جزو کاربران پرتحرک هستید، ارتباط خود با اینترنت را از دست ندهید. بروزرسانی‌های HP برای لپ تاپ پاولیون x360، در بخش نمایشگر نیز ادامه داشته و بر اساس گفته‌های این کمپانی، پنل FHD این لپ تاپ ۱۴ اینچی از حاشیه‌های سه وجهی میکرو بهره برده تا فضای کمتری را اشغال کند. حداکثر شدت روشنایی این نمایشگر نیز ۲۵۰ نیت عنوان شده است.

HP پورت‌های پاولیون x360 را نیز بروزرسانی کرده که شامل یک پورت USB-C نسل دوم با سرعت USB 3.1، دو پورت USB-A نسل اول USB 3.1 و یک پورت HDMI 2.1 می‌شود. لپ تاپ پاولیون x360 در رنگ‌های نقره‌ای، طلای، و آبی و با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی