ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE پلاس
تکنولوژی

آیفون SE پلاس با نمایشگری بزرگتر در راه است؟

آیفون SE پلاس احتمالا در ماه‌های آینده و با نمایشگری بزرگتر و دوربین دوگانه به گزینه‌ای جذاب در بازار میان رده تبدیل می‌شود. آیفون SE ‌جدید با ابعاد نسبتا کوچک نمایشگرش باب میل برخی از کاربران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

آیفون SE پلاس احتمالا در ماه‌های آینده و با نمایشگری بزرگتر و دوربین دوگانه به گزینه‌ای جذاب در بازار میان رده تبدیل می‌شود.

آیفون SE ‌جدید با ابعاد نسبتا کوچک نمایشگرش باب میل برخی از کاربران است که علاقه‌ای به گوشی‌های با پنل بزرگ ندارد اما از زمان معرفی آن شایعات و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد احتمال معرفی نسخه بزرگتر به گوش می‌رسد.

آیفون SE جانشین مستقیم آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی است اما اپل با معرفی آن تولید مدل‌های ۸ و ۸ پلاس را متوقف کرده و از اینرو معرفی گوشی جدیدی به عنوان جایگزین ۸ پلاس با نمایشگر بالای ۵ اینچ منطقی به نظر می‌رسد.

در همین راستا «Jon Prosser»، یوتوبر و تحلیلگر حوزه فناوری با انتشار توییتی نه چندان واضح به وجود خبرهایی در مورد آیفون SE پلاس اشاره کرده است. هرچند وی مشخصات یا زمان عرضه این موبایل ذکر نکرده اما زمانی که حجم شایعات و خبرها به این سطح می‌رسد معمولا درست از آب در می‌آیند.

آیفون SE پلاس

دیگر گمانه‌زنی‌ها حاکی از معرفی نسخه SE پلاس در کنار سری آیفون ۱۲ است که احتمالا کمی از دیرتر از موعد همیشگی و اواسط پاییز سال جاری از راه می‌رسند. ظاهرا آیفون SE پلاس با حاشیه‌های گسترده در اطراف نمایشگر از نظر ظاهری شبیه به SE خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی انتظار می‌رود که اپل موبایل مذکور را به نمایشگری ۵.۵ اینچی و چیپست قدرتمند A13 بایونیک مجهز کند که در سری آیفون ۱۱ نیز به کار برده شده‌اند.

در صورتی که اپل رویه سری ۸ را در SE پلاس دنبال کند احتمالا آنرا به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این گوشی در دست نیست اما احتمالا اپل آنرا با قیمتی معقول روانه بازار خواهد کرد تا مشتریان بی شمار بازار میان رده را به سوی محصولات خود بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی