ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو 5G
تکنولوژی

ویدیوی جدید اپل نحوه استفاده از ترک‌پد با آیپد را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

اپل ویدیوی جدیدی در یوتیوب منتشر کرده و در آن نحوه استفاده از ترک پد با آیپد و همچنین شخصی سازی آن را نمایش می‌دهد. اپل اواخر اسفند ماه سال قبل از نسل جدید آیپد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

اپل ویدیوی جدیدی در یوتیوب منتشر کرده و در آن نحوه استفاده از ترک پد با آیپد و همچنین شخصی سازی آن را نمایش می‌دهد.

اپل اواخر اسفند ماه سال قبل از نسل جدید آیپد پرو در مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با چیپست قدرتمند و دوربین سه گانه با شروع قیمت ۷۹۹ دلار رونمایی کرد. اپل برای این محصول کیبورد جدیدی به نام مجیک کیبورد (Magic Keyboard) را نیز معرفی کرده است.

این صفحه کلید دارای ترک پد بوده و با قیمت ۲۹۹ دلار (برای مدل ۱۱ اینچی) و ۳۴۹ دلار (برای مدل ۱۲.۹ اینچی) به بازار عرضه شده است. اپل چند سال قبل از عدم تمایل به ساخت مک بوک با نمایشگر لمسی خبر داده بود ولی حالا آیپد با این کیبورد به آن چیزی که اپل از آن دوری می کرد شباهت بسیاری پیدا کرده است.

این شرکت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در کانال یوتیوب «Apple Support» آپلود کرده و در آن نحوه کار با نرم افزارها و همچنین چگونگی شخصی سازی تنظیمات نشانگر برای ترک پدهای سازگار با iPadOS 13.4 را نمایش می‌دهد.

در ابتدا نحوه به نمایش درآمدن نشانگر با لمس کردن ترک پد و پنهان شدن آن با توقف لمس نمایش داده می‌شود. همچنین حرکت دادن نشانگر روی هر کدام از اپ‌ها باعث می‌شود تا نشانگر در آیکون اپ ترکیب شده و آن را هایلایت کند.

کاربر با سوایپ کردن با سه انگشت به طرف بالا می‌تواند اپ سوییچر (App Switcher) را فراخوانده و با سوایپ کردن به سمت راست و پائین صفحه به ترتیب قابلیت جدید اسلاید اور (Slide Over) و داک را فعال کند.

در ادامه نحوه شخصی سازی نشانگر در اپ Settings نشان داده می‌شود. کاربر می‌تواند با رفتن به بخش Trackpad در قسمت تنظیمات، مواردی همچون تنظیم سرعت نشانگر، اسکرول، دابل کلیک با یک ضربه و تنظیمات مربوط به کلیک دوم را انجام دهد.

اپل برای کاربرانی که خواندن متن را به تماشای ویدیو ترجیح می‌دهند، در این لینک نحوه وصل کردن ماوس یا ترک پد بلوتوث به آیپد را توضیح داده و در این صفحه نیز نحوه راه اندازی و استفاده از مجیک کیبورد با آیپد را شرح داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • min
    min | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اپل جان عشق تویی بقیه عداتم نمیتونن دربیارن?

  • pylordvader
    pylordvader | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    محصولات اپل گران است چرا ؟ معلوم نیست ! اما اگر فاکتور قیمت را کنار بزاریم محصولات اپل به علت تحریم های ظالمانه به هیچ عنوان مناسب کاربر ایرانی نیست ولی برای یک کاربر امریکایی بهترین گزینه است

    • Ahmad
      Ahmad | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      ماشالا شما به همه مباحث فن اوری واردیا
      کرونا یاب ??
      ????

      • pylordvader
        pylordvader | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

        به هر حال ادم های ضریب هوشی مختلفی دارند یکی از دغدغه های مادرم این بود که من زیاد تو بچگی حال بزرگ تر ها مخصوصا معلمام را نگیرم یکبار معلم بهم 20 داده بود خودم دو تا غلط در اوردم گفتم باید 19 می دادید ? ? ? اونم از لجش 17 داد منم یهو گفتم شما غلط می کنید باید 19 می دادید که فردا مادرم را به مدرسه دعوت کردند ? ? ?

مطالب پیشنهادی