ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۲۰
تکنولوژی

رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ در فروشگاه اپ سامسونگ منتشر شد

در فاصله چند ماه تا معرفی گلکسی نوت ۲۰ رندری منتسب به این گوشی منتشر شده که از طراحی بدون حفره یا بریدگی نمایشگر حکایت دارد. گلکسی نوت ۲۰ به عنوان پرچمدار آتی سامسونگ تابستان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۵

در فاصله چند ماه تا معرفی گلکسی نوت ۲۰ رندری منتسب به این گوشی منتشر شده که از طراحی بدون حفره یا بریدگی نمایشگر حکایت دارد.

گلکسی نوت ۲۰ به عنوان پرچمدار آتی سامسونگ تابستان معرفی خواهد شد اما اخیرا رندری از یک موبایل معرفی نشده در «گلکسی استور» منتشر شده که می‌تواند پرچمدار بعدی سری نوت باشد. این تصویر مربوط به پیش نمایش تم‌های گلکسی است و موبایل مذکور را بین گلکسی S10 پلاس و S20 نمایش می‌دهد.

گلکسی نوت ۲۰

همانطور که می‌بینید نمایشگر این موبایل تخت است و در آن خبری از نمایشگر با ناچ یا حفره نیست. علاوه بر این همچنان که قبلا هم در مورد گلکسی نوت ۲۰ شنیده می‌شد، کلیدهای فیزیکی در سمت راست قرار نگرفته‌اند.

از سوی دیگر رندر شبیه پروتوتایپ به نظر می‌رسد و حتی بعید نیست که حفره دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر و پشت گلکسی S10 پلاس باشد. آنچه که این احتمال را تقویت می‌کند، عدم استفاده کره‌ای از دوربین زیر نمایشگر در گلکسی فولد ۲ است که از آماده نبودن آن حکایت دارد. بنابراین گمان می‌رود که در گلکسی نوت ۲۰ هم شاهد نمایشگر اینفینیتی O باشیم.

سری جدید پرچمدارهای سامسونگ احتمالا ۲۰ مرداد ماه و در قالب گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس معرفی خواهند شد. چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پایه، پشتیبانی از شبکه 5G، شارژ وایرلس و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این پرچمدارها خواهد بود. همچنین مدل معمولی به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه پلاس به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

از آنجا که دوربین قدرتمند سری گلکسی S20 نظر بسیاری را به خود جلب کرده، احتمالا کمپانی کره‌ای در سری گلکسی نوت ۲۰ نیز همین ساختار را پیاده خواهد کرد. در کنار تمام این مزایا انتظار می‌رود این پرچمدارها با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sajad.dh
    sajad.dh | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

    کاش این طراحی پشت و این مدل چینش دوربین به کل از تاریخ حذف بشه راحت شیم و دیگه هیچوقت در هیچ گوشی نبینیم اینو?

  • mehran gh
    mehran gh | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    حالا چند وقت دیگه تشریف بیارن
    الان اس20اولترا 26مایشه
    این از18قیمت میخوره تا پلاسش 25
    این جور گوشیا با دلار روز مال آقا زاده هاست
    بقیه ملتم که تواین اوضاع مالی ........
    امشب شو ا شه لوپک ل لینونه.


  • mohammad_hody_jafary
    mohammad_hody_jafary | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یا مکه مکرمه
    چقدر زشته
    سالهاست چشم ملت به گوشه‌های گرد عادت کرده، بعید میدونم به همین راحتی بشه این ذائقه رو تغییر داد

  • Ahmad
    Ahmad | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با سلام و تشکر از عوامل دیجیاتو، انتظار داریم در مورد ماهواره جدید ایرانی که به فضا پرتاب شده مطلبی بفرمایید استفاده کنیم تی تشکر

مطالب پیشنهادی