ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

موبایل شیائومی با نمایشگر تاشو شباهت بسیاری به Z فیلیپ خواهد داشت

کمپانی شیائومی قصد دارد دوباره به بازار گوشی‌های تاشو وارد شود و پس از نمایش گوشی تاشوی خود در سال ۲۰۱۸، شانسش را بار دیگر امتحان کند. این کمپانی برای ورود مجدد خود به این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

کمپانی شیائومی قصد دارد دوباره به بازار گوشی‌های تاشو وارد شود و پس از نمایش گوشی تاشوی خود در سال ۲۰۱۸، شانسش را بار دیگر امتحان کند. این کمپانی برای ورود مجدد خود به این بخش از بازار گوشی‌های هوشمند، طراحی گلکسی Z فلیپ را در نظر گرفته و بر اساس اخباری که منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است نمایشگر این گوشی را تامین کند.

شیائومی

بر اساس رندرهایی که از گوشی تاشوی کمپانی چینی منتشر شده، می‌توان تایید کرد که شباهت بسیاری به گلکسی Z فلیپ (نگاه نزدیک دیجیاتو) دارد. روی قاب جلویی، یک نمایشگر کوچک دیده می‌شود که از نمایشگر موجود در گوشی سامسونگ، کاربردی‌تر است. همچنین نمایشگر داخلی این گوشی نیز بدون ناچ یا بریدگی بوده و به نظر می‌رسد شیائومی تصمیم گرفته کمی حاشیه در بالای نمایشگر در نظر گیرد تا سنسورهای مختلف را بدون نگرانی از کمبود فضا، تعبیه کند.

شیائومی

بر اساس اخبار موثقی که به منتشر شده، شیائومی سفارش نمایشگرهای خود را به سامسونگ و ال جی داده و به همین دلیل می‌توان تقریبا مطمئن بود که گوشی تاشوی این کمپانی چینی محبوب، به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این دو کمپانی، شیائومی با دو تامین‌کننده دیگر به نام BOE و CSOT هم مذاکراتی داشته تا در صورت عدم تامین قطعات خود از طریق کمپانی‌های کره‌ای، برنامه‌های خود مبنی بر عرضه گوشی تاشو را همچنان پیش ببرد.

شیائومی

البته قطعا تفاوت‌هایی در کیفیت بین پنل این دو کمپانی با کره‌ای‌ها دیده می‌شود، ولی مشخص است شیائومی برای ورود به این بازار مصمم است. انتظار می‌رود تولید گوشی تاشوی این کمپانی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز شود. در نتیجه احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۰ یا حداکثر اوایل سال آینده میلادی باید شاهد عرضه این گوشی به بازار باشیم. از آن‌جایی که شیائومی معمولا قیمت گوشی‌های خود را پایین‌تر از رقبا قرار می‌دهد، می‌توان امیدوار بود که گوشی تاشوی این کمپانی با قیمت بسیار کمتری از ۱۴۰۰ دلاری که سامسونگ برای گلکسی Z فلیپ در نظر گرفته، در اختیار کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • afg
    afg | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    حتما قیمتشم نصفه زد فیلیپه

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    پیشتاز تکنولوژی xiaomi

    • کامی خان
      کامی خان | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

      الان این کپی گلکسی زد، میشه پیشتاز تکنولوژی؟

مطالب پیشنهادی