ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S20 اولترا در بررسی DxOMark از هواوی P40 پرو شکست خورد

گلکسی S20 اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که به تازگی دوربین آن توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. برخلاف انتظار، این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نتوانسته در صدر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

گلکسی S20 اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که به تازگی دوربین آن توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. برخلاف انتظار، این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نتوانسته در صدر لیست قرار بگیرد و امتیاز ۱۲۲ را کسب کرده است.

پرچمدار جدید سامسونگ به سنسورهای قدرتمندی مجهز شده که ویژگی‌های جذابی در اختیار خریداران قرار می‌دهد که برای مثال می‌توان به دوربین پریسکوپی و قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری اشاره کرد. با وجود این موضوع، گلکسی S20 اولترا در بررسی DxOMark امتیاز ۱۲۲ را کسب کرده که آن را پایین‌تر از محصولاتی مانند هواوی P40 پرو و میت ۳۰ پرو 5G قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند در بخش عکس‌برداری موفق به کسب امتیاز ۱۳۲ شده و DxOMark به کیفیت بالای رنگ‌ها، داینامیک رنج مناسب و مدیریت نویز اشاره کرده. در زمینه تصاویر فوق عریض این دستگاه توانسته رنگ‌های مناسبی ثبت کند. با وجود این مزایا، پرچمدار سامسونگ عملکرد مناسبی در زمینه فوکوس در شرایط نوری ضعیف ندارد و در حالت زوم تصاویر مصنوعی می‌گیرد.

گلکسی S20 اولترا

گلکسی S20 اولترا در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۲ را کسب کرده و به گفته DxOMark این دستگاه در فیلم‌برداری عملکرد مناسبی در مدیریت نویز دارد و عملکرد نوردهی آن در محیط‌های تاریک دقیق است. کیفیت رنگ فیلم‌ها در فضاهای آزاد مناسب بوده و همچنین لرزشگیر آن عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. با وجود این موارد، دوربین پرچمدار سامسونگ در کنتراست بالا داینامیک رنج خوبی ندارد و جزئیات فیلم‌ها در محیط‌های تاریک نامناسب است.

قیمت گلکسی S20 الترا

بخشی از جمع‌بندی DxOMark در بررسی این پرچمدار به شرح زیر است:

«مشکلات در زمینه زوم، فوکوس خودکار کند در شرایط نوری ضعیف و کیفیت نه چندان بالای تصاویر در شب باعث شده گلکسی S20 اولترا در صدر لیست قرار نگیرد.»

با وجود اینکه این پرچمدار نتوانسته در صدر لیست قرار بگیرد، به امکانات مناسبی مجهز شده که برای مثال می‌توان به ضبط ویدیو با رزولوشن 8K اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اینقدر ادعای زوم فضایی هم میکرد با دوربین پریسکوپیش ولی زومش از شیائومی mi10pro بدون زوم پریسکوپی کمتر شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی